שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סאב טקסט

לפני 6 שנים. 11 בדצמבר 2017 בשעה 3:59

 


אין באמת נקודה אחת שבה נולדתי. אולי בגן עם הבת של חבר המועצה, שם הענישו את שנינו בהפרדה משאר הילדים במחסן ליד המטבח ושם היא הסיטה את תחתוניה מול עיניי במבט ממזרי של ילדה שובבה ואני השבתי לה כגמולה עד שהעוזרת נכנסה והתחילה לצעוק עלינו כששנינו מגורים ומקבלים עונש נוסף. אולי אחריה עם הבת הגדולה של השכנים שהיו מקלחים אותי איתה והגוף שלה סיקרן אותי מאד בכל פעם. היינו משחקים ברופא וחולה, אהבתי לבדוק אותה ולהכניס לה צעצועים פאלים בין הרגליים. היא היתה שוכבת בשקט, אני הייתי מציע להביא או לעשות לה משהו והיא לרוב היתה מסכימה. פעם אחת אמא שלי נכנסה לחדר וראתה אותי משחק עם טושים סביב הפות שלה. לא זוכר שהיה קטע של ממש להכניס. נראה לי שיותר בחוץ. אמא שלי נתקפה היסטריה וכעסה מאד על שנינו.

אבל לא שם זה התחיל באמת. שם זה עוד היה משחקי ילדות. אני מאמין שהפעם הראשונה שבה פעלתי על פי יצר מיני היתה כשגיליתי את ניחוחם של תחתוניה המשומשים של אשתו החדשה של אבא שלי. היא היתה אישה דשנה עם ישבן צפון אפריקאי ענקי שלרוב היה מתנדנד בבית במכנסי אדידס קצרים (שנות השמונים). זה היה אחרי מקלחת, כבר הייתי בגיל ההתבגרות המוקדם, ובסל הכביסה היה פרוש זוג תחתונים שחורים גדולים, עם כתם לבנבן גבינתי ומאורך. עם סימני הדחיקה של התחתון לתוך חריציה כששינתה את המנח שלו עליה במהלך היום נוצרו תלמים של ריר מיובש והם שהרכיבו את הכתם הלבן. בחזית, לכיוון קידמת המפשעה, התמזג לו הכתם הלבן עם כתם צהבהב  באיזור שכנראה שימש כתחליף לנייר טואלט כשעשתה פיפי. שערות ארוכות פזורות על כל המצע. אז לא היו מורידות. בחור שמאחור לא היו סימנים. כמעט אף פעם לא, אגב. לפעמים קצת ריחות מימים שהיתה מגרדת שם הרבה.

לאחר הסקירה המדוקדקת של הממצאים הללו אזרתי אומץ ונגעתי בהם. תחילה בקצה אחד, הרמתי טיפה והנחתי. למצב הזה כבר הגעתי כמה פעמים, אבל בלי באמת להרים להצמיד ולהסניף כמו שרציתי בפנים. פחדתי שעל ידי הזזת התחתון ושינוי גילגולו (היא היתה מהמגלגלות עד למטה תוך יצירת בייגלה תחתונים) יגלו אותי. לימים מצאתי שיטות לסדר באופן כפייתי את הסל ודייריו למראה שהיה לו לפני שידיי בחשו בו. אבל אז עוד הייתי בתחילת הדרך וכל מה שעניין אותי היה איך כוס מסריח כזה מריח?? הייתי חייב לדעת. יותר מזה- יצר לא מוסבר טען שאני אוהב את מה שאמצא שם. כל התאווה שהייתה לי מהמפגשים הקודמים עם שכאלה התמזגו לפרץ אחיד, ועם זקפה שמשונית קברתי את פניי במרכז התחתון, כשלאף ולפה שלי גישה שווה לכתמים האסטרטגיים. עוד לפני המגע הריח העז הציף את אפי, ריח שתן חריף, חמוץ, ותיק. מהבוקר היא לבשה אותם. הריח של הכתם הלבן היה מעט יותר חמקמק. אותו ממש הרגשתי כשהתחלתי ללקק מסביבו את השאריות. רציתי להרגיש מה הטעם, להבין את הריח טוב. ככל שליקקתי הריחות התגברו מהרטיבות. זה טעם וריח חומציים גם אבל בקטע אחר. קצת ריח של חלודה עם שתן וזיעה. בשלב הזה הזין שלי כבר לא יכל יותר ושפכתי על כל המקלחת מכל ההסנפות. החזרתי את עצמי לחיים לאחר דקות ארוכות של  wtf והמשכתי במעשיי האוננות  עם חברי החדש.

מאז זה הפך לשגרה, אפילו השכלתי לבדוק באופן קבוע חלק מהשכנות הקרובות באופן הזה. בכל הזדמנות שהיתה לי הייתי מחפש תחתון, רצוי כמה שיותר משומש ומוכתם, הייתי מדמיין את הכוס מתחתיו, את הנחלים הקטנים רוצה לנקות ולטעום, להרגיש את ההתמסרות לכוסים שלא באמת היו בין אצבעותי ואיבריי אבל פלשתי אליהם בדרך הזו. היתה שכנה בקומה שלנו, בהירה ושמנה עם חזה עצום ונשפך. בכל הזדמנות שהייתה לי הייתי מוצא זוג מטונף במיוחד שלה, תמיד עם כתמי קקי בולטים בנוסף לכתמי הכוס. מהתחת שלה התחלתי לאהוב גם את זה. ההרגשה היתה כאילו היא והאחרות שולטות עליי בזה שאני מקבל את כל הטינופת שלהן בתאוה הזאת. אבל בתכלס הרגשתי שזה עושה לי טוב והרגשתי נשלט יותר בידי עצמי.