לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 5 שנים. יום שני, 1 בנובמבר 2021 בשעה 6:46

בעצם לשבת על קפה

לא לבד, כמו תמיד

טוב נו…

מודה

הקפה זה רק תירוץ

רוצה לקשקש

לשמוע וגם להבין

ובעיקר לראות את העיניים

אבל כרגע

זה מה יש


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י