בא לי לשבת לכוס קפה לפני 5 שנים. יום שני, 1 בנובמבר 2021 בשעה 6:46 בעצם לשבת על קפה לא לבד, כמו תמיד טוב נו… מודה הקפה זה רק תירוץ רוצה לקשקש לשמוע וגם להבין ובעיקר לראות את העיניים אבל כרגע זה מה יש