לפני 4 שנים. יום שבת, 3 בספטמבר 2022 בשעה 14:47
נפגשנו במקרה
היתה עם מישהו
אחרי שהלך, כתבה לי.
עלו זכרונות אבל זה לא היה זה
בשבילה זה היה משמעותי
אבל בעיני זה לא היה שלם.
אני לא מתקטנן ולא סאדיסט
אבל ספאנקים
יריקות
דיבור מלוכלך
אגרסיביות
זה מאסט
אני צריך את זה ולא יכול בלי
לכן זה לא יכול לקרות בנינו
באסה.

