צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

pik

סטיה מוגזמת?

מה דעתכם, האם זה מוגזם?
כל פעם שאני נשכב במיטה אני מפנטז שמישהי באה ומתיישבת עלי ואני מחליק את הלשון שלי בתוך ישבנה. מחזיק אותה ממש בתוכה וגומר מזה.
כבר לא יכול להרדם בלי הפנטזיה.
ממש מתפלל שפעם זו תהיה מציאות.
לפני 10 שנים. 10 במאי 2013 בשעה 11:54

רוצה את רגלייך על פני
את אצבעותייך מתמסרות ללשוני
רוצה לרחרח את יומך
ירכיך לופתות את צווארי.
רוצה לעשות את גופך
רוצה למרק את סודך
רוצה לסגוד לריחך
לטעום עוד ועוד מעסיסך.
רוצה להרגיש את כובד גופך
קובע לי היכן בדוק לענגך
רוצה להרגיש זוכה
ולחוש את סיפוקך.

לפני 11 שנים. 9 בספטמבר 2012 בשעה 6:23

אמש חזרתי הביתה מחברים והמכונית הובילה אותי לחורשה שליד איצטדיון רמת גן. ישבתי לי ושמעתי מוזיקה וחושב על זה שהערב לא יצא כלום ואני חוזר לישון לבד. רציתי אשה, כן, רציתי מישהי שתבוא אלי הביתה עד הבוקר. רציתי לישון ליד גוף חם שקצת מזיע מהחום ולהריח את קיומה. רציתי שנלך למקלחת ושאוכל להרגיש את השתן שלה גולש לי על הצוואר.

אבל זה לא קרה.

במקום זאת אני יושב במכונית עם המזגן וחולם.

מתקרב אלי גבר בגילי ונשען לי על האוטו. ראיתי בליטה בקידמת מכנסיו והתרגשתי. בהתחלה הוא לא ראה שאני מסתכל עליו אבל כשראה נגע קלות בזין שלו וליטף אותו דרך המכנסיים. פתחתח את הדלת והסתקרנתי לראות את אברו של האיש. הוא ניגש בהססנות והסתובב אלי. נגעתי במכנסיים והרגשתי זקפה נעימה וזין לא גדול אבל מתרגש. ליטפתי והאיש התקרב עוד והתמסר בקלות. פתחתי בעדינות את רוכסן הגינס שלו בעודי יושב בכסא הנהג. עכשיו אני מלטף זין בתוך תחתונים דקים ורכים. התכופפתי אליו ונגעתי בשפתי בתחתונים. היה להם ריח נעים של כביסה וניקויון. פתחתי שפתי והחלקתי את ראש הזין עם התחתונים בין שפתי. תחושה נעימה של ראש הזין מונח לי בפה ואני מרגיש דרך התחתונים שלו את החיתוך של הזין. נעים לי למשש בשפתי את הזין הזה.

הוא לא זז אבל קפא על מקומו מנועם. הנמכתי לביצים עם השפתיים ועברתי עליהן בעדינות ובביסים קטנטנים. הגוף שלו התחיל לרעוד.

לפתע בא לי להחדיר אצבע לטוסיק המתוק של האיש. הרטבתי עם רוק את האצבע ופילסתי דרך התחתונים אל ישבנו. ליטפתי וליטפתי והרגשתי שהוא מזמין אותי להחדיר. האצבע נבלעה לה בתוך החור החמוד שלו. הוא סגר את שריריו על אצבעי והתמסר לתענוג. באותו הזמו הרגשתי בשפתי שראש הזין מתנפח והתחלתי ללקק את הקצה. למצוץ רק את הראש המתוח והקטיפתי דרך התחתונים. המשכנו ככה דקות ארוכות של עינוג עילאי.

האמת רציתי שזה יימשך נצח אבל האצבע שלי בתוך הטוסיק כנראה נגעה במקום הנכון והרגשתי שהזין נמתח ורוצה להכנס לי יותר עמוק לפה. הזזתי עצמי אליו,החזקתי בעדינות בביצים ומשכתי את הזין לתוכי. סגרץח אץ שפתי חזק והעמקתי את עצבעי בישבנו הסוגר.

כיווץ גדול של הגוף, פיו נפתח לרווחה בתענוג, הזין שלו גדל בפי והראש החלק על לשוני ואני מרגיש את הזרע יוצא בתיך התחתונים ועובר אותן ונח לו על לשוני. טעם גן עדן וישבנו נסגר לי על האצבע בקצב אורגזמה ובסגירות קלילות ונעימות.

תענוג בלי להתפשט.

שאלתי אותו אם אכפת לו שאגמור גם כן, הוא הסכים מייד אל הזין שלו נשאר רגיש כך שיכול היה להחדיר לי אצבע לישבן ושאני איתו נאונן לי. נעמדתי ללידו ופתחתי מכנסי, ידו החליקה אל ישבני ותכף חדרה עמוק. תענוג שלא התחשק לי לזוז. רק אצבעו זזה לי בקלות ועדינות בתוכי, אני חצי יושב עליה ושנינו נוגעים לא נוגעים בזין שי ורק בקצה החלק.

לא צריך היה הרבה וגם אני הזרמתי את התענוג החוצה.

חיבוק גדול.

אני שואל אם נוכל להפגש שוב, בהתחלה לא רצה אך קבענו באותו המקום בעוד שבוע. אני מחכה ומנסה להבין מה זה אומר לגבי הבחורות בחיי.

חוץ מזה אני צובר כוח לבקשו לחדור ממש לתוך גופי. ממש רוצה פעם אחת להרגיש זין נכנס ובעדינות לתוך גופי. רוצה שישאר דם בלי לזוז רק עם פעימות הנשימה של הגוף. רוצה להרגיש כל קפל שלו בתועי, רוצה להרגיש את פריצת הזרע ממלאה אותי ברותחין. רוצה לקלבל חיבוק של אורגזמה עם זין נעוץ בי.

האם יהיה לי אומץ, אומץ להרגיש מה חברתי מרגישה כשאני בתוכה וממלא אותה באהבתי הפורצת בריתחה לתוכה ?

לפני 11 שנים. 22 ביוני 2012 בשעה 13:14

שבועות הסתכלתי איך שכנתי החדשה חוזרת בשבע בבוקר מחדש הכושר כשהיא רעננה על אף זעתה ופניה קורנים. היא הייתה מקפצת במדרגות בשריקה עליזה ואני מביט בגופה החטוב ובסימני הזעה בבית שיחיה, סימנים שגרמו לי התרגשות חזקה במיוחד.
קיויתי שפעם אלוהים יפנה אותה לדירתי ואוכל לרחרח אותה כראוי.
אתמול בבוקר הצצתי בשעה הרגילה מחלון המטבח וראיתי שהיא נכנסת, לא נזהרתי והיא ראתה אותי מלמטה. אפשר לעשות משהו בשבילך ? שאלה. כן ! תביאי את העיתון ותקבלי אספרסו ריחני.
כן !
דלתי נפתחה בסנטימטר ולקח רק רגע והיא נכנסה ומגישה לי את העיתון.
ישבה במיטבחי הקטן שואלת איפה הקפה. בידיים רועדות הגשתי לה וגל ריח גופה אפפף את אפי. התרגשתי עד שנעתקו המילים מפי והסמקתי.
מה קרה לך שכן יקר ?
אני מתרגש מגופך אחרי האימון ומסניף את ריחו. אמרתי ואיני יודע מאיפה האומץ.
מה בראש שלך ? שאלה.
לרחרח אותך ולמות !
להפתעתי היא הסכימה לרעיון ומיד עצמה את עיניינ ופקדה עלי, תרחרח ואני עוצמת עיניים, נראה אם ארגיש.
רועד כולי התקרבתי לצוארה והסנפתי ריח אלוהי של גוף וזיעה, ריח שפתח לי את כל ההורמונים בגוף ובראש. ירדתי לבית השחי והשתגעתי מתענוג. היא ישבה פרקדן ואני מחפש להגיע בלי שהיא תרגיש אל אגן הירכיים, היא זזה טיפה ופסקה רגליה ואני מקרב את אפי אל ערוותה המזיעה ורטובה לחלוטין מהאימון. ריח גן עדן שלא יכולתי לעזוב רגעים ארוכים.
איך אני מגיע לכפות רגליה בלי לנגוע ? בקושי ורק הרגשתי רמז של הצענוג כי נעלה נעליה.
החלטתי שאני מגע, היא לא זזה וזה היה אישור.
חלצתי את נעליה וריחרחתי בהן וכבר הרגשץי שאני מלא חשק וגופי רועד חזק. הורדתי גרב אחרי גרב, ניא שקךה רגליה ולפני פני כך רגל אלוהית ורטובה ואצבעות מעותבות. ריחרחתי רק שניה וחא יכולתי לעמוד בפיתוי והכנסתי אצבע לפי. מליחות מרגשת של אצבע אלוהים. פלשתי בין האצבעות והתענגתי בכל קיפול וטעמו המיוחד.
אתה מענג אותי לא רע, איזה פרס אתה רוצה ?
את תתני לי פרס כרצונך רק שיהיה בו גם קצת עונש על חוצפתי !
שכב על השטיח עם ידיים בצידי הגוף בלי לזוז !
בכיף !
עצום את עיניך וחכה !
אני שוכב ומחכה כנראה נצח אבל באמת שניות מעטות. אני מרגיש ריח שהרחתי מקודם בין רגליה ומייד תחתוניה בפי. אני לא פותח עיניים אך רועד בכל הגוף.
היא התיישבה עם תחתוניה על פי ונענעה את אגנה בעדינות. יכולתי לרחרח את גופה ואפיו להוציא לשון ולהרגיש את הטעם. חיכוך התחתונים וריחם הוציאו אותי מדעתי.
לחץ גופה גבר וכן קצב הליקוק שלי את תחתוניה, הזיעה התערככה ברוק שלי והכל רטוב ואלוהי. עוד קצב ועוד תזוזה ואני בשמיים כמו באמע חלום.
דקות ארוכות של ליקוק סבלני ונאמן עשאני מנסה להגניב לשון מתחת לתחתונים אבל לא מצליח. עמובן שהרגע הגיע ולפתע התיישבה בכל כובד משקלה על פי ופשקה רגליה חזק מאד, נראה שעצרה נשימתה היא ולחצה את ערוותה חזק לתוך פי. עצרה תנועותיה ולחצה חזק חזק. הרגשתי חמימות נוזלת וטעימה על שפתי ופעימות קטנות של הערווה.
היא גמרה ונשארה על פי רגע לנוח, מה שנתן לי הזדמנות לטעום את הטיפות שנזלו ממנה בתענוג.
קמה, לגמה טיפות אחרונות של קפה ואמרה - מחר לא אגיע אבל מחרתיים כן, והלכה.
לא התרחצתי שעות כדי להשאיר את זכרון ערוותה על שפתי ובגדי. כמובן שהזכרון עזר לי לאונן פעם אחרי פעם.
מאז אני מחכה למחרתיים כדי לדעת אם זה לא היה חלום ואולי גם לדעת אם אזכה בתפקיד של השרות המיני שלה לעולם.