סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חתולה עם היד בשמנת

תמיד יש פעם ראשונה לכל דבר.
סיפורים, פנטזיות ונראה מה עוד יבוא ;)



כל הזכויות שמורות לבעלת הבלוג בלבד.
לפני 4 שנים. 13 באפריל 2020 בשעה 6:10

״סופסוף היום הגורלי הזה הגיע״ היא חשבה לעצמה.         

הם קבעו בבר של מלון דן בת״א, היא התיישבה על הבר הזמינה לה שוט של ג׳יימסון וג׳ין טוניק, היא מחכה לגורילה, לבושה בדיוק כמו שהוא ביקש
״שמלה אדומה צמודה עם נעליי עקב 10 ס״מבלי תחתונים כי זה מיותר!״

היא לקחה את השוט במהרה והוא החליק לה בגרון כאילו לא היה. היא הרגישה את זה בין הרגליים, בדיוק שם בנקודה ההיא שהכל התחיל להיות לח ומוכר.

היא ידעה שהוא מאחוריה. זה מה שהוא יכל לגרום לה, להיות רטובה בלי שהוא יגע בה או אפילו יגיד מילה.                  

  הוא נגע לה בגב התחתון והיא סיימה לשתות את המשקה שלה בשלוק אחד גדול.

מתרגשת,מפוחדת, וחרמנית הם הלכו לכיוון המעלית לעלות לחדר. הרגליים התחילו לרעוד לה עוד במעלית אבל היא ידעה שהיא צריכה להיות חזקה,זאת רק ההתחלה והלילה הולך להיות ארוך וחזק במינו.

הגורילה לא נגע בה במהלך העליה לחדר, חוץ מיד על הגב התחתון וכמה תפיחות קטנות על התחת שלה.מה שהעלה לה חיוך והזכיר לה איך היא התכוננה מוקדם יותר וניקתה אותו בשבילו. היא הייתה כל כל גאה בעצמה ורק קיוותה שהוא יאהב ויהיה מרוצה ממנה.

היא יכולה להרגיש את המתח בין רגליה בזמן ששניהם עלו במעלית, מתפללת שלא ירעדו לה הרגליים כי היא לא יודעת אם היא תוכל להחזיק את עצמה.

כשסופסוף המעלית נפתחה והם התקרבו לחדר, היא התקרבה להוציא את הכרטיס ולפתוח את הדלת אבל הכרטיס נפל לה מהידיים.

ורק אז הגורילה פתח את פיו ואמר ״מתרגשת חתולה קטנה שלי?״היא קפאה במקום לא מצליחה להגיד מילה,
והוא שראה את זה בהחלט החליט לצחקק.

הוא ירד למטה על ברך אחת להרים את הכרטיס ובזמן שהוא היה למטה, הוא לקח את יד ימין שלו לאט לאט העביר אותה מהקרסול למעלה לכיוון התחת היפה שלה בזמן שהוא עלה בעצמו לפתוח את הדלת. 

הוא תפס את החתולה הקטנה שלו ואמר לה ״עכשיו אני אראה לך מה זה 69 באוויר״ עם חיוך מרוח על השפתיים. היא לא הספיקה להסתובב או להגיב היא כבר הייתה באוויר ואיכשהו היא ראתה שהוא הוריד רק קצת ת׳מכנס מספיק בשבילה להתחיל ולהרטיב את הזין הגדול שלו.בזמן שהיא התחילה לרדת לו, הוא יכל הרגיש כמה היא רטובה עם האצבעות שלו, והוא גם יכל להריח כמה היא מוכנה בשבילו מה שגרם לו להתקשח עוד יותר, מה שגרם לה להתאמץ עוד קצת ולפתוח עוד את הפה.

״ חתולה קטנה ומיוחמת איך אני אוהב שאת מוכנה בשבילי״ היא המשיכה לרדת לו בקצב,מנסה להחזיק בו בלי לאבד שליטה. היא משחקת עם הלשון בזמן שהיא יורדת לו.הוא מזמן כבר עם הלשון אצלה בפנים ואצבע אחת משחקת לה נכנסת לא נכנסת לחור של התחת שלה.היא משתגעת מזה,מה שגורם לה לנסות ולהגביר את הקצב.

היא חושבת לעצמה איזהמזל שהיא לא השתמשה בהרבה איפור כי כל הפנים שלה נוזלים מהזין שלו ומהרוק שלה ביחד. 

הוא מוריד אותה למטה בעדינות משכיב על המיטה עם הראש למטה,ואומר לה שעכשיו זה קודם בשבילו. ״תפתחי את הפה חתולה!״ הוא מכניס את איברו הגדול ומתחיל לזיין לה את הפה. ״באמת יש לך פה קטן , אבל לא נורא כל חור מתרחב .. והלילה כולם יתרחבו בשבילי״. האשכים שלו מצליפות לה על הפנים בזמן שהוא ממשיך לזיין לה את הפה,הוא שומע אותה נחנקת אבל הוא בכל זאת ממשיך. והיא כמו חתולה קטנה שוכבת שם מקשיבה לו מנסה לרצות אותו כי היא יודעת שזה ישתלם לה. הוא ממש מתקרב ומגביר את הקצב. היא יודעת שהוא קרוב כי היא  שומעת את זה בקולו.

הוא מכניס את איברו יותר עמוק במכה אחת. ויוצא ועוד פעם מכניס עמוק,ושוב פעם. היא כמעט נחנקת אבל אמיצה לא מרפה. הוא משחרר במטח אחד את כל הזרע שלו והיא מוצצת ממנו כמו חלב עד הטיפה האחרונה.

הוא יוצא ממנה ומסתכל עליה שוכבת יפה מסתכלת עליו בכניעה, וכל הפנים שלה מלאים נוזלים,הוא נותן לה נשיקה על המצח ואומר לה. ״ חתולה טובה, עכשיו את יכולה לבלוע!״

היא בלעה והוציאה לשון מסתכלת עליו הולך למקלחת בזמן שהוא צועק לה ״ אגב, שמלה יפה! אבל את יותר יפה עירומה, תתפשטי!״

היא לא ידעה מה הוא תכנן להם היא רק ידעה שהיא כבר לא מפחדת והיא מוכנה בשבילו לא משנה מה יהיה...

Skyfall​(שולט) - מסופר יפה כאילו שהקורא שם ...
אבל למען האמת חיפשתי כל הזמן את החיבור לחוויות בתקופת הבידוד (כי מלון דן ת"א הוא מלון הבידוד לחולי קורונה :))
לפני 4 שנים
Nony​(מתחלפת) - תודה רבה :)
חח זאת פנטזיה לא חוויה
לפני 4 שנים
Skyfall​(שולט) - מאחל לך שתתגשם
לפני 4 שנים
Nony​(מתחלפת) - תודה :)
לפני 4 שנים
מלך הדבורים - וואו
לפני 4 שנים
spankindan​(שולט) - אנשים חסרי סבלנות. הפנטזיה שלכם מתחילה במכות ואחר כך זיון או מציצה, שלה בדיוק להיפך. הלו! תנו לגברת להתקדם בסדר ובקצב שלה - אם אתם לא עושים את זה בחיים, אז לפחות בפנטזיה, לא???
לפני 4 שנים
Nony​(מתחלפת) - התאהבתי!! תודה רבה :)
לפני 4 שנים
spankindan​(שולט) - ממממווווואאאאאה
לפני 4 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - עברתי קצת על הפוסטים והתמונות שלך .....
כמה חשק לחבק את הנשיות שבך .
תודה
לפני שנתיים
Nony​(מתחלפת) - תודה רבה 😘
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י