סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חתולה עם היד בשמנת

תמיד יש פעם ראשונה לכל דבר.
סיפורים, פנטזיות ונראה מה עוד יבוא ;)



כל הזכויות שמורות לבעלת הבלוג בלבד.
לפני 4 שנים. 22 באפריל 2020 בשעה 8:41

עמדתי בפתח המסעדה לבושה בשמלת מיני שחורה צמודה לגוף כשמכל צד יש פס של תחרה שחושף טיפה את העור, ומחשוף V לא עמוק אבל בהחלט מחמיא, נעליי עקב סטילטו שחורות טיפה זנותיות (בכל זאת אני לא עד כדי כך ילדה טובה) ואת סימן ההיכר שהבטחתי לו צמיד אדום על היד.

לא ידעתי אם לגשת למארחת או לא.. אך מאוחר מידי היא חייכה אליי ושאלה אם עשיתי הזמנה, אני עונה לה שכן ונותנת לה את הפרטים שלי.היא מוליכה אותי לשולחן ליד החלון אני מתיישבת ומחכה לו. אני חושבת לעצמי " לפעמים את יכולה להיות כל כך נאיבית איך זה שלא ביקשת תמונה שלו? ומה אם זאת מלכודת? טוב נו.. חיים רק פעם אחת"

אני רואה בחור נאה גבוה ורחב כתפיים נכנס למסעדה והוא ישר מביט ביץ הוא מחייך כשהוא קולט את הצמיד האדום על היד שלי הוא אומר למארחת שהכל טוב ונכנס.

אני נעמדת נבוכה ורואה שהוא בוחן אותי מלמטה עד למעלה הוא מתקרב לחיבוק ואז לוחש לי שאני נראת מדהים אני מודה לו ואומרת שהוא נראה לא רע בעצמו עם חיוך. אנחנו מתיישבים. להפתעתי הוא החליט להתיישב לצידי ולא מולי הזמנו בקבוק יין לבן הוא הזמין לנו לאכול סטייק בשבילו ופסטה פטריות בשבילי.

התחלנו להכיר, ובכוס השניה שלי הוא כבר שם את היד שלו על הירך שלי מלטף, נוגע לא נוגע אפילו צובט קצת.. אני מנסה להתרכז בשיחה אבל אני לא יכולה. אולי זה היין, או שזה הוא, או שזה אולי שאנחנו במסעדה עם אנשים מסביבנו או הכל יחד אבל התחלתי להאדים והרגשתי תרטיבות המוכרת אצלי למטה שם.

הוא קלט שמשהו השתנה אצלי ובא להרגיש גם אבל המלצרית הפריעה ושאלה אם נרצה קינוח? הוא לוחש לי באוזן שיש לו רעיון לקינוח ואז הוא מסתכל עליי האדמתי עוד, מהמבוכה לגמתי מהיין עוד שלוק ועניתי למלצרית "סופלה שוקולד" שמעתי אותו נאנח קצת והתחלתי לצחוק.

המלצרית הלכה והוא החזיר את היד שלו לאיפה שהייתה לפני רגע ואת תשומת הלב שלי גם. הוא נכנס עם היד שלו עמוק יותר וככה הוא כבר הרגיש את הרטיבות שבתחתון שלי הוא הסתכל עליי ואמר לי "תשתי עוד קצת זה יצנן אותך" הראיתי לו שהכוס שלי ריקה והוא קרא למלצרית עד שהיא הגיעה הוא הספיק כבר להכניס לי אצבע לתוך הכוס ובנונשלנטיות מוחלטת הוא הזמין לנו עוד כוס. היין והקינוח הגיעו ביחד והוא הסתכל עליי לא מוציא את האצבע ואומר לי " נו? לא באלך ?" אני עונה לו שבאלי אבל קצת קשה לי להתרכז כשהאצבע שלו בתוכי. הוא מוציא אותה ומוצץ אותה "ממ טעים הקינוח " הוא אומר בקריצה אני כמעט נחנקתי מהסופלה והוא צוחק.

סיימנו את הקינוח ואת היין והוא נתן לי ת'כרטיס לחדר במלון שבו הוא שוהה, ואמר לי "לכי לחדר תשימי את כיסוי העיניים ותסמסי לי כשאת שם, אני בנתיים אטפל פה בהכל". בהיתי בו המומה הוא חייך ואמר לי "נו אני עוד אחכה כאן הרבה זמן?" קמתי והתחלתי ללכת לכיוון היציאה יודעת שהוא בוהה בי אני מנענעת את הישבן שלי קצת ויוצאת לרחוב. בדרכי למלון החלטתי שזה זמן טוב לדבר אל עצמי ולהגיד כמה כל הסיטואציה הזאת מחרמנת וסתומה בו זמנית כי מי באמת עושה דברים כאלה?

הגעתי למלון ועליתי לחדר.כשנכנסתי לחדר התיישבתי לרגע על המיטה , " את עדיין יכולה לברוח" אמרתי לעצמי ובמקום זה סימסתי לו 'אני פה' שמתי את הכיסוי עיניים וחיכיתי לו. מלא דברים עברו לי בראש באותו רגע אבל הדבר היחידי שבאמת נשאר היה שממש באלי שהוא יהיה מרוצה ממני. אחרי כמה דקות הוא נכנס לחדר ואמר לי לעמוד זקופה מולו, עשיתי זאת והרגשתי עוד יותר נבוכה יודעת שהוא בוהה בי. "תפשטי את השמלה" אני שומעת את קולו לשניה קפאתי, אבל משהו בער בי לציית לו תוך שניה עמדתי מולו בסט חזיה ותחתון שחורים מתחרה והעקבים שלי, כשבאתי להוריד אותם הוא עצר אותי והתקרב אליי. הוא כבר היה ממש קרוב שיכולתי להרגיש את הנשימות שלו הוא העביר את ידו מהכתפיים שלי עד הישבן ופתאום הרגשתי צריבה על הלחי השמאלי של הישבן שלי "זה על זה שהתגרית בי כשיצאת מהמסעדה וזה עוד אחד כי סתם באלי" הרגשתי אותו מפליק שוב פעם, ועוד פעם ככה 10 פעמים עד שהרגשתי את התחת שלי מאדים תחת היד הגדולה שלו.

הוא מוריד אותי על הברכיים ואני שומעת אותו פותח את הרוכסן שלו , " תפתחי את הפה זונה" ואני פותחת. והוא מתחיל לזיין לי את הפה בזמן שאני מנסה לא ליפול אחורה. עם יד אחת הוא מקבע את הראש שלי  והשניה חונק אותי, הוא ממשיך ככה כמה דקות של זיון פה אינטנסיבי, כשהוא סופסוף מוציא אותו ממני הוא לא נותן לי אפילו דקה אחת לנשום ומכניס את הביצים שלו בשביל שאני אמצוץ לו אותן..כנראה שעשיתי משהו לא טוב כי תוך שניה הרגשתי את עצמי נופלת על המיטה והוא מעליי מקבע אותי למיטה עם יד אחת והשניה מצליפה בי יותר חזק ממקודם "אני הולך להצליף בך 20 פעמים ואני רוצה שתספרי ביחד איתי, ברור?" הוא שאל עניתי לו כן. " כן ,מה?" "כן אדוני"

"1 אדוני" אמרתי ישר אחרי שהפליק לי "2 אדוני" עוד אחת "3...א..אדוני" אני מרגישה איך הכוס שלי מתחיל לנטוף כשהגענו למכה העשירית הרגשתי איך אני רועדת בלי הפסקה. בבת אחת הוא הוריד לי את התחתונים ובזמן שאני עוד רועדת הוא נכנס לי לכוס במכה אחת. חזק ועמוק וביד אחת מחזיק לי את הידיים לאחור ושולט בקצב.הוא פתאום אומר לי לפתוח את הפה ומכניס לי משהו עגול ומוזר והוא אומר לי למצוץ את זה טוב טוב. אני מוצצת ומוסיפה רוק ואז הוא מוציא את זה ובבת אחת מכניס לי את זה לתחת. הוא ממשיך לזיין אותי בכוס בזמן שיש לי פלאג תקוע בתחת. אני מרגישה קרובה ואני מתחננת ממנו לתת לי לגמור "תתחנני זונה !" הוא צועק." ב..בב.בבקשה אדוני אני חייבת לגמור בבקשה!"  אני מתחננת בפניו. הוא מזיין אותי עוד קצת ממש עד שאני  על הקצה והוא יוצא ממני בבת אחת . אני מתייפחת והוא פונה לכיוון הראש שלי ואומר לי להתהפך על הגב ולפתוח את הפה. הוא חוזר לזיין לי את הפה והפעם אני מרגישה את הביצים שלו מצליפות לי על הפנים כל פעם שהוא זז ומזיין אותי בברוטליות שמראה לי שרק הוא מחליט מה הולך לקרות, הוא תופס לי בשדיים, מוחץ אותם וככה הוא נכנס עמוק יותר לתוך גרוני ואני כמעט נחנקת אבל הוא לא מרפה והוא מתחיל לסטור לי על השדיים שלי. "כן זונה קטנה את אוהבת להרגיש זונה בכל החורים?נכון?" הוא מוציא את הזין כדי שאני אענה לו, ואני כמעט באפיסת כוחות עונה לו "כן אדוני!". "יופי תסתובבי על 4 כלבה קטנה! ואני רוצה את התחת שלך באוויר!"אני עושה כרצונו לא יודעת למה לצפות, הוא מוציא את הפלאג מהתחת שלי ומכניס את הזין שלו במקום. אני מרגישה איך החור של התחת שלי מתרחב עוד, אני רוצה לצעוק אבל אני עוצרת את עצמי. הוא נכנס עוד יותר עמוק, יד אחת שלו תופסת לי את השיער ומושכת אחורה מקבעת אותי ועם היד השניה הוא דוחף שתיי אצבעות לכוס ומזיין אותי. אני מרגישה איך הוא ממלא אותי בתחת עם הזין שלו הוא מגביר את הקצב עם הגניחות שלי,ואני יודעת שזה עניין של שניות עד שאני אגמור, אני מתחננת שוב "אדוני בבקשה תן לי לגמור! "     "זונה רוצה לגמור?" הוא שואל אני עונה לו שכן מאד והוא אומר לי שכשהוא מגיע ל0 אני יכולה לגמור הוא מתחיל לספור מ10 "10, 9 ,8" הוא מזיין אותי חזק יותר ויותר "7, 6, 5, 4" אני מרגישה את זה מתקרב בזמן שהוא גם לא עוצר "3, 2, 1, 0 תגמרי בשבילי זונה קטנה" ואני כמו זונה ממושמעת גומרת בפיצוץ. הוא ממלא לי את התחת בזרע שלו ויוצא ממני נותן לזרע לנטוף על המיטה.

 

אני חייבת להגיד שזה לא היה בליינד דייט רע ;)

 

 

 

 

 

Yunis - מדהים
לפני 4 שנים
Nony​(מתחלפת) - תודה :)
לפני 4 שנים
lior s - מושלם
לפני 4 שנים
אדון גבוה - וואו מדליק מאוד!!!!!
לפני 4 שנים
spankindan​(שולט) - ואללה נהדר :).
לפני 4 שנים
Aציבעוני​(אחר) - יפה לך יכולות נהדרות
לפני 4 שנים
Nony​(מתחלפת) - תודה רבה :)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י