צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מרתף האשליות

יומנה של גבירעה
לפני 14 שנים. 7 ביולי 2009 בשעה 11:20

טוב אז עוברת עליי מן תקופה כזאת של התפוצצויות וולקניות רגשיות כאלה , כאילו מה נסגר איתי האנושיות מתפרצת ממני החוצה לאחרונה , אני מרשה לעצמי להרגיש דברים , אני לא יודעת אם זה טוב או רע אבל זאת התקדמות .
אני חושבת שהשינוי שלי מגיע לי , זה עושה לי טוב באופן שאני עוד לא רגילה אליו , אבל עושה טוב .
אני כבר לא מחפשת כלב לחצר , ולא ליצן .
נראה לי שאני מחפשת משהו קצת יותר עמוק, ולאו דווקא מערכת יחסים זוגית.
משהו יותר חברי, מישהו שאפשר לסמוך עליו.
אולי זה ישמע קצת מוזר אבל זה לא הכינוי (מיסטרס נייט) שמדבר וכותב , אלה הבנאדם שבי שמחפש משהו יותר אמיתי .
נמאס לי מכל ההודעות: "מלכה מדהימה תשלטי בי אני שלך" או "נעים לי מאוד שמי ...אני רוצה שתהיי מלכתי ...את מדהימה ...בלהבלהבלה.
תכלס מה אני כבר מחפשת ? משהו לא הגיוני ? מופרך? לא ממש לא .
מישהו שיכיל אותי, כי אני הרבה .
מישהו שיאתגר אותי , כי אני משתעממת מהר .
אני מלכה אין ספק ...אבל...אני רוצה מישהו שירצה אותי בגלל מי שאני, בגלל הבנאדם שבי , ולא בגלל המלכה שבי , שללא ספק היא חלק ענק מהאופי שלי, האישיות שלי , אבל גם המלכה שבי היא קודם בנאדם עם רגשות ולב (ויהיו כאלה שירימו גבה על הכתוב) אבל כן יש לי לב ורגשות.
אמרתי שמשהו מוזר קורה לי , בין אם לטוב או לרע , זה פשוט קורה לי , הרגשות האלה שמציפים את האישה שבי שיוצאת מידי פעם החוצה , הטום בוי שבי מכריע רוב הזמן את הנשיות , אבל זאת אני .
אוףףףף ... אין שם בחוץ מישהו כמוני ?

סדום והמורה​(מתחלפת) - אני בטוחה שיש מישהו כזה.
את בן אדם מדהים!
אני מאוד אוהבת אותך וזה לא משהו שאני אומרת להרבה אנשים.
יהיה טוב יפה שלי באמת שיהיה.
}}}{{{{
ביצ' :)
לפני 14 שנים
Mistress Night​(שולטת) - }{
לפני 14 שנים
T O M​(שולט) - אני מאמין שיש.
לפני 14 שנים
Lady Lilith​(שולטת){Kitten} - ברוכה הבאה לחיפוש האינסופי, אחותי.

יש ציטוט בסרט שאני נורא אוהבת בשם שורטבאס שאומר שאנחנו כולנו כמו לוחות אם של מחשבים שרק מחפשים את הניצוץ הנכון, את החיבור ההוא שמאיר את הכל מבפנים ונותן תחושת שקט מסויימת, תחושת ביטחון ואעז לומר - תחושת שליטה.

הכי קרוב לזה שאני מצאתי זה האגוז שלי. אני עדיין קוראת לו שלי כי הוא באמת אחד מחבריי הטובים בעולם בלי קשר לבדס"מ או מה שהיה בינינו בקטע. זה גם למה הוא יכול לראות אותי כמו שאני, גם כשאני לא מרשה לאף אחד אחר לראות אותי - עם פרצוף נפוח אחרי ניתוח ופיג'מה מוכתמת דם.

זה הופך למגילה התגובה הזו, אבל מה שאני מנסה להגיד זה ששליטה נותנת לנו רמת אינטימיות אחרת שלא ניתן להשוות עם זוגיות או אפילו קשר משפחתי. ברגע שאדם חושף בפניך את הקישקע של הנשמה שלו, לא נשאר מה להחביא. ומשם יכול לצמוח קשר ששום דבר בעולם לא יכול לשבור.
לפני 14 שנים
ונילו - תזהרי עם מה שאת מבקשת, את עוד עלולה לקבל את זה. ואני מתכוון למישהו בדיוק כמוך. אני לא חושב שאת רוצה מישהו כמוך, אלא מישהו שיתאים לך, שישלים אותך. נראה לי משעמם להיות עם העתק של עצמנו.

ולגופו של עניין, אני מאמין (בשבילך, ובשביל כולם) שבטוח יש מישהו אי שם שמשלים אותנו, שמושלם בשבילנו. אחרת מה הטעם? יש כאלה שנהנים מהחיפוש, יש אלה שנהנים מהמשחק ברגע שמוצאים, ויש כאלה שרק רוצים למצוא ולהינות מהמשך החיים ביחד.

בסוף תמצאי, בטוח, קצת סבלנות ואמונה (בעיקר בעצמך).

שיהיה בהצלחה, רק אושר ועושר.
לפני 14 שנים
בובו2 - דעתי מלכה בתשלום גם חושב שזה רק פוזה רעש וצלצולים וגם דרך לפתות גברים כדי לקחת מהם כסף ולנצל ולא באמת מה שהיא ועוד רבות כמוה כתבו ואחרייה .פעם גבירה שהיא אמיתית אמרה לי גבירה בתשלום זאת גבירה בשקל תשעים .
לפני 14 שנים
מרטין101 - אני חושב שהפוסט הזה קשור באישה שבך ואין לכרוך את זה במקצוע שלך. שני דברים בדיון הזה שונים לגמרי.

מגיע הזמן, שאנשים אינטליגנטיים מבינים שיש להם צרכים נפשיים.. גם. זה בדרך כלל כרוך בהתבגרות מסויימת שמתרחשת אם נרצה או לא.

הצורך הנפשי הזה, שבה מתוך הנשמה, לא יהיה לו שובע בשום דרך פיזית. הנפש צריכה את הדרך שלה כדי לקבל את מבוקשה.

לפי מה שאני קורא בין השורות (ייתכן ואני טועה) המחשבות הילדותיות של פעם עדיין מפריעות. מי שמחפשת דוגמן וכו', עדיין נמצאת בשלב הטפשעשרה.. ולבסוף, כשיגיע הדוגמן המלכותי, אז הריקנות הנפשית שכבר החלה לפעפע תגעש ותביא לפרץ של תסכול, עצבות ודכאונות. אבל היי, מי בישל את המרק?
What you wish is what you get...
בהצלחה. :-)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י