ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מרתף האשליות

יומנה של גבירעה
לפני 14 שנים. 29 באוקטובר 2009 בשעה 10:48

לקול נקישות התעוררתי הבוקר ...נקישות על חלוני מטיפות הגשם שזלגו כמו דמעות ששוטפות את כל האיכסה מבפנים
רק במקרה הזה את האבק מהחלון ...יואוווו היה לי כיף להתעורר ככה עם הריח של הגשם באף כמה חבל שאני לא ברמת הגולן עם הסוסים היקרים שלי ...הריח של הגשם והאויר הצלול של הרמה, אין דברים כאלה, בעצם יש ...ברמת הגולן!
אתמול היה לי חם חם חם והיום גשם איזה כיף לי , פשוט כיף לי !
עדיין מקורבלת במיטה ורואה מהחלון את השמש שיוצאת ומייבשת לי את השלוליות שאפילו לא התחילו להצטבר, אוףףףףף !
אני מתה על ווליס (מגפי גומי) ושלוליות .
למען האמת אני שונאת קור אבל אוהבת גשם , גם ככה כשיורד גשם תמיד פחות קר ...אוףףףףף ישראל יבשה מגשם מרגיז!
טוב נו מקווה שבקרוב יהיה הרבה ממנו !
לפני כשבוע ביקר אותי חבר ילדות שלי מאנגליה האפורה והקרה וכל כך שמח שחם ונעים כאן , ואפילו היה ממש חמסין אז הלכנו לים לעשות בוק צילומים נורא יפה עם צלם מוכשר מאוד שהוא חבר יקר ואיש מדהים , ולצערי ונילי ....חחחחחח
החום ייבש לי את המוח ורק גרג היה שמח נורא שהוא יכול ללכת עם חולצה קצרה ובלי מעיל, אני רתחתי מחום וכמובן שהתקררתי עליו חחחח...
אבל נו ככה זה לא כשחם רוצים קר , וכשקר רוצים חם ....אני לא יודעת מה איתכם , אבל אני רוצה גשם והרבה , אחרת לא יהיה לי שלוליות ולא אוכל לנעול שוב את הווליס האהובים שלי , מה שמזכיר לי להגיד לגרג לשלוח לי עוד זוג אחד לפחות (כבר יש לי 10) אוהבת ווליס, חשבתי פעם לעשות אוסף ווליס אבל לא הסתדר , למה לא הסתדר , כי יש המוןןןןןןןןן ווליס ואין לי מקום לכולם , ואין זוג ווליס מכוער , כולם יפים .
מה גם שהם ממש טובות לבול באסטינג חיחיחיחיחי, תמיד טוב לקפוץ עם ווליס בבוץ ומייד אחר כך לנקות אותם על אשכיו של מישהו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אוי הגשם הזה מעלה בי זכרונות ילדות טובים .

שיהיה לנו יום גשום רטוב וטוב טוב טוב


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י