בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לילימיי

עוצמה.
מהפנים אל החוץ...
ותמיד, בחזרה פנימה.

©
לפני 10 שנים. יום רביעי, 6 באפריל 2016 בשעה 17:24

 

 

אתה ואני,

זה קצת כמו ירח וכוכבים,

בתוך כפות הידיים.

יש שם משהו,

של ארציות, של ידיעה

שאתה עבורי, ואני עבורך.

אנו עוטפים האחד את השניה,

בשמיכה של חברות אמיתית.

אתה "החבר גבר" היחיד שלי.

היחיד שמסתדר איתי.

בורכתי בך.

בחיי.

 

מזל-טוב, אלימלך

אתה בלב שלי.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י