סופשבוע נעים אורח/ת

סיפורים אירוטיים

כל הסיפורים הם רק...תקשיבו טוב : רק רק רק פנטזיה. זאת אומרת לא אמיתיים...זאת אומרת תפסיקו לשאול
מקווה שתהנו :)))

זה הבלוג שלי ואני כותבת מה שבא לי.
לפני 14 שנים. 7 באוגוסט 2009 בשעה 19:40

הלילה הזה הוא אמר לי שהיה לו הפתעה בשבילי.....
הוא רצה שאני אהיה 10 דקות לפני הזמן, שאני אחכה לו בפינה איפה שקבענו
לבשתי משהו סקסי כמו שהוא אוהב, ויצאתי לדרך
הוא אמר לי לחכות לו במקום שאני לא בדיוק ידעתי איפה זה...אז יצאתי קצת יותר מוקדם כדי לא לאחר.
הגעתי למקום בזמן שקבענו וראיתי שזה היה אזור של זונות...התחלתי להילחץ, ממש לא נוח אנשים עצרו לידי ושאלו כמה זה עולה.....רציתי לברוח משם כמה שיותר מהר.
איפה הוא היה? למה הוא אמר לי לחכות לו שם? הרגשתי מושפלת, והתחלתי לכעוס וחשבתי ללכת הביתה. בדיוק כשהחלטתי ללכת הוא מופיע. חיוך מאוזן לאוזן, בא ומחבק אותי, אז שואל אותי כמה זה עולה.... רציתי לתת לו סטירה באותו רגע, אבל ידעתי שהוא יכעס, אז התאפקתי.
ביקשתי ממנו ללכת משם הוא חייך ולקח אותי לאוטו.
אמר לי שהוא נהנה מלראות אותי כזונה במשך 10 דקות, שחרמן אותו לדעת שאני שלו
שאלתי אותו לאן הולכים, אבל הוא לא אמר לי, רק אמר שזו הפתעה, שאני אדע עוד מעט
הגענו לחנייה אחד ועזבנו את הרכב. התחלנו ללכת לכיוון חנות של סקס אחד שמבקרים מידי פעם.
נכנסנו למקום והמוכר נותן לו מפתח והולך.
אני לא הבנתי מה קרה...פתאום הוא נועל את הדלת של החנות ופותח את כל הארונות של אביזרים
אני שאלתי מה קורה...מה התוכניות... הוא רק אמר לי לשבת על השולחן שהיה שם ולהמתין
ישבתי והסתכלתי מסביב וכל החנות היה אביזרים של סאדו מוכנים לשימושו.
חבלים, שוטים, מצבטים, דילדו, כל מיני דברים .
הוא מוציא חבלים ואמר לי שהפעם שום דבר לא יעזור לי, שהוא רוצה לקשור אותי. אני לא אוהבת שקושרים אותי, חייבת את הידיים שלי חופשיות
אני אמרתי לו שלא רוצה, והוא נתן לי סטירה בפנים, חזק, כאב לי, אז הוא לקח את הידיים שלי וקשר אותם לרגליי השולחן...עשה אותו דבר עם הרגליים, אני התחלתי להזיע לא נוח לי, ההרגשה של חוסר אונים לא מתאים לי, אני, שאוהבת קרבות, להתנגד...
הוא יודע את כל זה, דיברנו על הדברים האלה מיליון פעם אבל הפעם לא היה מעניין אותו מה אני רוצה או לא רוצה...זה היה היום שלו, והוא החליט שהוא יעשה בי מה שבא לו, אפילו אם אני לא רוצה.
הניח ליד השולחן כל מיני דברים
נישק אותי ברכות, ואמר לי לסתום את הפה כי לא רוצה שהשכנים ישמעו אותו.
לקח כמה מצבטים ושם לי בפטמות חזק. עוד אחד בדגדגן, חזק, דגדג לי קצת אבל הוא שם לב ולחץ עוד קצת. כבר לא היה מצחיק 
הוא לקח שוט והתחיל להצליף אותי בגוף...התחיל לאט בדגדגן...עולה לשדיים, קצת יותר חזק, שוב ירד לדגדגן חזק יותר
שרף לי העור, התחלתי להיות אדומה ביקשתי ממנו להפסיק, אבל הוא צעק עליי לסתום את הפה.
לקח דילדו ענק ולוב והכניס לי אותו עמוק לכוס...מבעד אחד עד הסוף...הרגשתי איך הכוס שלי נפתח...הוא המשיך בשוט כל פעם יותר חזק...עם יד אחד מנסה להכניס עוד קצת את הדילדו אפילו שכבר היה עד הסוף...הכוס שלי לא יכול יותר עמוק מזה
הדילדו היה ארוך ורחב...הרגשתי שאני עוד מעט גומרת...אבל זה לא היה בתוכניות שלו....נתן לי סטירה חזקה בפנים שהוציאה אותי מהריכוז...
הלך לי הגמירה.
התקרב עליי ונשך לי בפטמות...נישק אותי בשפתיים ואמר לי שאם אני גומרת הוא לא יעצור להכאיב לי.
פחדתי כי כבר מכירה אותו, מה שהוא אומר הוא קיים ככה שהתאפקתי.
לקח עוד דילדו יותר קטן ואמר לי שזה הזמן שהתחת שלי התרגל למשהו בפנים כבר...אני רעדתי, הוא התחיל להכניס לי אותו בתחת לאט, אבל בלי הפסקה, כאב לי, אמרתי לו להפסיק...בתגובה רק דחף את הדילדו השני יותר עמוק לכוס והכניס לי את השני חזק ועמוק
צעקתי בפעם ראשונה מכאב, ניסיתי להשתחרר, להוציא אותם ממני
הוא נישק אותי והתחיל לרדת עם הלשון שלו לכיוון הדגדגן...
שני דילדואים והוא ירד לי, מוצץ לי את הדגדגן כמו שאני אוהבת, כאילו שזה זין...ומצפה שאני לא אגמור.
מוציא את הדילדו הגדול מהכוס שלי ומכניס את כל היד שלו חזק עד הסוף
אני צעקתי עליו שהוא יפגע בי, שמאוד כואב, שתוציא אותו כבר, אבל הוא לא שומע וממשיך בחדירה פראית שלו ביד. לא רק את זה אלה גם מתחיל להכניס את הזין שלו בתחת שלי יחד עם הדילדו.
אני הרגשתי רק כאב, החלק שהייתי רגילה של הנאה נעלם, עם היד שני הוא צובט לי את הפטמות חזק כמעט עד הדם.
אני התחלתי לבכות מכאב, והוא פשוט לא עצר, והמשיך את האונס שלו כל פעם יותר חזק. הרגשתי שאני מעדיפה למות מלהמשיך ככה
הוא זיין אותי חזק בתחת הסגור שלי, והיד שלו לא מפסיקה להיכנס ולצאת מהכוס שלי, יד שני מתחיל לחנוק אותי חזק, שמעתי אותו לנגוח ומתחיל לזיין אותי חזק יותר
גם עם היד וגם עם הזין שלו
עד שהוא צועק עליי שהוא ימלא את התחת שלי מזרע, אני רק התחננתי שיגמור כבר
הרגשתי שהוא מכניס את הזין שלו יותר עמוק אם אפשר ומפסיק לזוז... מרגישה שהתחת שלי מתמלא
קודם מוציא את הדילדו הקטן
מרגישה שהולכת להקיא
הוא מוציא את הזין שלו ומתחיל לרדת עליי
מוצץ לי את הדגדגן חזק, מכניס לי אצבעות
מבקש ממני שאגמור, ואני כל כך קרוב לזה, ביקשתי ממנו שיחנוק אותי כמו שאני אוהבת, הוא יודע שזה עושה לי את זה
הוא חנק אותי ומצץ לי את הדגדגן יותר חזק, הרגשתי שהכוס שלי מתפוצץ, התחלתי להשפריץ שוב, חזק, בלי לעצור
הוא המשיך עם הדגדגן שלי בפה שלו
מוצץ ומוצץ את הנוזלים שלי, מלטף אותי עם הידיים שלו
בעדינות, אחרי הסערה
מתחיל לשחרר יד אחד, ויד שנייה, משיב אותי בשולחן, עדיין בוכה אבל כבר לא יודעת למה, הוא מחבק אותי חזק, מנשק, מלטף, אומר לי שהוא אוהב אותי
אני נרגעת קצת
משחררת את הרגליים שלי, כואב לי התחת, הכוס, הגרון, השדיים, אבל אני יודעת שלא אשכח את הרגע הזה בחיים, כל מה שאני פנטזתי תמיד על אונס, ואיתו הגשמתי את זה
איתו מרגישה בטוחה ובסכנה באותו זמן...
ביקש ממני לא לבכות שוב
אמר לי שהוא ישמור עליי
יצאנו מהמקום והלכנו לאיזה בר בחוף הים, מקום רומנטי כזה, היינו עייפים
שתינו משהו קל וחזרנו הביתה.
באותה לילה ישנו מחובקים, ואני התחלתי לסמוך עליו כמו לא עשיתי אף פעם

donkishot​(שולט) - מקסים מקסים מקסים.