לפני 18 שנים. יום חמישי, 23 באוקטובר 2008 בשעה 20:46
כל הכבוד לנחלים
הם תמיד יודעים לזרום לים
וגם הזרם הקטן שלי
זורם לים אבל דרך האסלה.
כל הכבוד לנחלים
הם תמיד יודעים לזרום לים
וגם הזרם הקטן שלי
זורם לים אבל דרך האסלה.