לפני 18 שנים. יום ראשון, 2 בנובמבר 2008 בשעה 1:28
מי הדליק את השמש ?
למה כוכבים מנצנצים ?
מי שם ריח וצוף בפרחים ?
למה אני מחייך למקרא שאלותי הטפשיות ?
למה ??????
מי הדליק את השמש ?
למה כוכבים מנצנצים ?
מי שם ריח וצוף בפרחים ?
למה אני מחייך למקרא שאלותי הטפשיות ?
למה ??????