ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 18 שנים. יום שני, 10 בנובמבר 2008 בשעה 7:03

לא אהבתי את האיש ואת דרכו אבל :
לא אכפת שגוי אל גוי ישא חרב
ובהחלט לא אכפת לי שידעו מלחמה
אך לגבינו היהודים
שתתקיימנה המילים :
שים שלום בחילך
ושלווה בארמונותייך

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י