לפני 18 שנים. יום שני, 10 בנובמבר 2008 בשעה 7:03
לא אהבתי את האיש ואת דרכו אבל :
לא אכפת שגוי אל גוי ישא חרב
ובהחלט לא אכפת לי שידעו מלחמה
אך לגבינו היהודים
שתתקיימנה המילים :
שים שלום בחילך
ושלווה בארמונותייך

