לפני 18 שנים. יום שישי, 12 בדצמבר 2008 בשעה 14:38
נכון אני אשכנזי
אין לי דבר נגד עדות המזרח
אבל את המזרחיות אני שונא
ולמרות שהן חמות הן
נכנסות לך לגוף ולנשמה
הורסות כל חלקה טובה
ואחרי מעט זמן נעלמות
אני פשוט שונא את
הרוחות המזרחיות.

