אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 17 שנים. יום שבת, 7 בפברואר 2009 בשעה 4:49

בדיקת הגבולות והפעם מחטים !!!
ליתר בטחון לקחתי סיכות בטחון
מיששתי את פטמותיה של הסאברבית
ובלי היסוס נעצתי את הסיכה בפיטמתה
היא לא הוציאה הגה מפיה
אבל נשמתה פרחה
וכל האויר יצא מריאותיה !
אופס עברתי קצת את הגבול.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י