סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 17 שנים. יום ראשון, 5 באפריל 2009 בשעה 2:15

ביום רביעי ערב פסח
ימכר חמץ המדינה לערבי !
כולל הבגטים הלחמניות והפיתות שאלי במקפיא
המלוואח הזיוה והגחנון שלי ( בלי הביצים הקשות).
אך מה יקרה אם במוצאי החג
הערבי יהיה סגור ?
ואם הוא לא ירצה למכור דווקא לי
את החמץ שלי ?
אז מה אני אשאר רק עם ביצה קשה ?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י