לפני 17 שנים. יום רביעי, 8 באפריל 2009 בשעה 20:45
בכל פעם שקוראים את ההגדה
ומגיעים לקטע של כמה מכות
חטפו המצרים על הים ובכל מקום
אני חושב שאפילו עדיף
מיש. דיפ. או חדו"א 2.
בכל פעם שקוראים את ההגדה
ומגיעים לקטע של כמה מכות
חטפו המצרים על הים ובכל מקום
אני חושב שאפילו עדיף
מיש. דיפ. או חדו"א 2.