לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 17 שנים. יום רביעי, 8 באפריל 2009 בשעה 20:45

בכל פעם שקוראים את ההגדה
ומגיעים לקטע של כמה מכות
חטפו המצרים על הים ובכל מקום
אני חושב שאפילו עדיף
מיש. דיפ. או חדו"א 2.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י