לפני 17 שנים. יום רביעי, 29 באפריל 2009 בשעה 9:03
בשמי ובשם כל אפורי הכלוב
אני מודה על
הפיכתנו למוזהבים ליום אחד
כוסאנם כלובי !!!
( תודה רבה בהונגרית )
בשמי ובשם כל אפורי הכלוב
אני מודה על
הפיכתנו למוזהבים ליום אחד
כוסאנם כלובי !!!
( תודה רבה בהונגרית )