אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 17 שנים. יום שישי, 15 במאי 2009 בשעה 4:20

אגרת טלויזיה - מיותרת
כי כדי לישון - אני לא צריך לשלם אגרה
אגרת רדיו -- שווה כל פרוטה
הרדיו מעיר/מעורר מגוון
את שעות הנסיעה הארוכות.
זאת אגרה שמצדיקה את תשלומה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י