לפני 17 שנים. יום שישי, 15 במאי 2009 בשעה 4:20
אגרת טלויזיה - מיותרת
כי כדי לישון - אני לא צריך לשלם אגרה
אגרת רדיו -- שווה כל פרוטה
הרדיו מעיר/מעורר מגוון
את שעות הנסיעה הארוכות.
זאת אגרה שמצדיקה את תשלומה.

