לפני 17 שנים. יום שישי, 22 במאי 2009 בשעה 4:06
החלטתי להיות ילד טוב !
האם זה אומר
שאפסיק לעשות שטויות
ודברים כיפיים ????
ממש ממש לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
החלטתי להיות ילד טוב !
האם זה אומר
שאפסיק לעשות שטויות
ודברים כיפיים ????
ממש ממש לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!