בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 17 שנים. יום שלישי, 9 ביוני 2009 בשעה 8:02

והיום נכנסתי לארון
בשקט בשקט
בלי לומר לאיש (ה)
זרקתי את כל השימורים הנוסטלגיים
שפגג תוקפם כבר בשנת 2000.

היה חם וצפוף בארון
אז החלטתי שאני יוצא מהארון
וכל זה בבוקר אחד
של (א)בטלה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י