לפני 17 שנים. יום שני, 6 ביולי 2009 בשעה 15:21
פעם במסעדות
היו מגישים מים קרים בקנקנים
היום במסעדות
מוכרים מים בבקבוקים קטנים ויקרים.
פעם במסעדות
היו מגישים מים קרים בקנקנים
היום במסעדות
מוכרים מים בבקבוקים קטנים ויקרים.