לפני 17 שנים. יום שלישי, 14 ביולי 2009 בשעה 2:37
נורא להיות בצבע אפור עכבר
מזל שאין לי
"זנב" צר וארוך
אחרת כל חתוליות השכונה
היו כבר בעיקבותי.
נורא להיות בצבע אפור עכבר
מזל שאין לי
"זנב" צר וארוך
אחרת כל חתוליות השכונה
היו כבר בעיקבותי.