לפני 16 שנים. יום שישי, 8 בינואר 2010 בשעה 2:19
כיפת ברזל
מבצעית !!!!!!
אך אל תשמחנה
כי זה לא מיועד לכן
ובעיקר לא לנשות נתניה !
המשך יבוא.
כיפת ברזל
מבצעית !!!!!!
אך אל תשמחנה
כי זה לא מיועד לכן
ובעיקר לא לנשות נתניה !
המשך יבוא.