אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 16 שנים. יום שישי, 23 באפריל 2010 בשעה 3:49

בימי הביניים האנשים הנבערים מדעת חשבו
שהארץ היא מרכז היקום
וכל גורמי השמיים מסתובבים סביבה !
אבל היום
כל אהבל הצופה באהבל ( סגול תחת האות ב - הטלסקופ הענק )
ברור שהיקום הוא אינסופי
יש הרבה גלקסיות
יש המון מערכות שמש
יש אינספור כוכבים
וכדור הארץ הוא
בקושי נקודה זעירה
כמעט כלום.....
ותמיד צריך לזכור:
לא לעמוד במקום ולא לחזור לאחור
כי :
בכל זאת נוע תנוע.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י