לפני 16 שנים. יום ראשון, 2 במאי 2010 בשעה 6:49
לאחר הלילה הזה
ו תקופה ארוכה של יובש
הגעתי לתובנה
ש : 15
זה האידיאלי !!!
זה לא חודר עמוק מידי
ועושה את העבודה
בדיוק כמו 23
ואפילו טוב יותר.
לאחר הלילה הזה
ו תקופה ארוכה של יובש
הגעתי לתובנה
ש : 15
זה האידיאלי !!!
זה לא חודר עמוק מידי
ועושה את העבודה
בדיוק כמו 23
ואפילו טוב יותר.