אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 16 שנים. יום שלישי, 18 במאי 2010 בשעה 4:22

שבועות הוא החג הקולינארי החביב עלי
כי אני מאוד אוהב מוצרי חלב
ובעיקר עוגות גבינה למיניהן .
בעצם אני פחות אוהב את עוגות הגבינה "הצפוניות" האוריריות
אך לעומת זאת:
אני אוהב את העוגות של פעם האפויות עם צימוקים בתבנית העגולה
את עוגות השמרים ההונגריות הארוכות והרחבות עם הגבינה ואבקת סוכר

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י