בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קצרים

קצר ולענין
ומיועד לאנשים עם ראש על הכתפיים
לפני 16 שנים. יום רביעי, 14 ביולי 2010 בשעה 7:22

לאחר למעלה מ-10 שנים יחד
התגרשנו !!!
אין חשבון משותף
אין שיחות משותפות
לא חולקים יותר את הפלאפון
יותר לא אשמע ממנה והיא לא תתקשר.

זה לא היה קל ואחרי :
הרבה ויכוחים צעקות איומים
לבסוף :
סלקום הסכימה לשחרר אותי מהתחייבות לחבילה
ללא קנס !!!![b]


מי שמעונין לשמוע איך מוזמן ליצור קשר.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י