לפני 16 שנים. יום ראשון, 25 ביולי 2010 בשעה 16:38
הפרסומת ברדיו אומרת :
"נרשמתי לסטודיו C ואחרי חודשיים
אני מקבלת כל הזמן מחמאות"
ניסיתי גם אני.
נרשמתי לפני ארבעה חודשים
הלכתי פעם אחת לראות מה עושים שם
ומאז אני מחכה למחמאות
והן לא מגיעות !!!

