לפני 16 שנים. יום ראשון, 31 באוקטובר 2010 בשעה 19:12
אם במקום עצרת לזכרו
היו עורכים הפנינג על שמו
היו משתתפים רבים יותר
ואולי גם חסידי ברסלב
היו לוקחים חלק בזה.
אם במקום עצרת לזכרו
היו עורכים הפנינג על שמו
היו משתתפים רבים יותר
ואולי גם חסידי ברסלב
היו לוקחים חלק בזה.