לפני 15 שנים. יום שישי, 15 באפריל 2011 בשעה 8:53
יש דברים ששווה לעשות
יש דברים שלא שווה לעשות
יש דברים שווה לעשות ואתה לא עושה
ויש דברים שלא שווה לעשות אבל אתה עושה
למה ?
ככה !
:)
יש דברים ששווה לעשות
יש דברים שלא שווה לעשות
יש דברים שווה לעשות ואתה לא עושה
ויש דברים שלא שווה לעשות אבל אתה עושה
למה ?
ככה !
:)