לפני 15 שנים. יום רביעי, 15 ביוני 2011 בשעה 18:31
אני אוהב להזדיין
פעם בחודש לאור הירח המלא
ודווקא היום ועכשיו
יש ליקוי לבנה מלא
טפי איזה באסה.
אני אוהב להזדיין
פעם בחודש לאור הירח המלא
ודווקא היום ועכשיו
יש ליקוי לבנה מלא
טפי איזה באסה.