לפני 15 שנים. יום שבת, 24 בדצמבר 2011 בשעה 10:34
בגלל השליטה
בשלט רחוק
כבר אין יותר
שולטים גנטלמניים
הפותחים את דלת האוטו
חחחחחחחחח
כאילו ששולט היה פותח דלת לנשלטת
בגלל השליטה
בשלט רחוק
כבר אין יותר
שולטים גנטלמניים
הפותחים את דלת האוטו
חחחחחחחחח
כאילו ששולט היה פותח דלת לנשלטת