לפני 14 שנים. יום שישי, 11 במאי 2012 בשעה 9:04
מוטב שהחרדים
ימיתו עצמם באוהלה של תורה
מאשר
יתקעו אותי בפקקים בגלל
הילולת רבי שמעון בר יוחאי
מוטב שהחרדים
ימיתו עצמם באוהלה של תורה
מאשר
יתקעו אותי בפקקים בגלל
הילולת רבי שמעון בר יוחאי