מי שלא יודע לכתוב צריך לדעת להעתיק לפני 14 שנים. יום שלישי, 11 בדצמבר 2012 בשעה 13:35 יש אנשים שלא יודעים לכתוב פוסטים אז הם עושים : העתק הדבק ויש להם פוסט