ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד חוזר הניגון

לפני 9 שנים. 19 בפברואר 2015 בשעה 15:11

אנחנו יושבים בסלון , אתה ערום תחת רגליי בזמן שאני צופה בסרט שהיה אמור להיות מבטיח אך מאכזב ומשעמם למדי. אני מתחילה להרגיש את חוסר הסבלנות שבוער בגופי ומציעה לך לצאת לטיול. בשנייה אתה נעמד על ארבע , מתחיל לקשקש בישבנך ואני מגלה שההצעה שלי מאוד מצאה חן בעיניך.

"יש לך 2 דק' להתלבש ויוצאים"

אתה רץ מהר לארון , לובש תחתון , ג'ינס , טי-שירט צבעונית ונעליים , חוזר ומתיישב מולי על הברכיים ואני עונדת לצווארך את הקולר ואת הרצועה שותלת בתוך תיק היד שלי.
אנחנו יוצאים ביחד מהדירה ונכנסים אל הרכב.

"איפה תרצי לטייל היום נסיכה?"
"תיסע אל הים , לאזור השקט"


קצת אחרי עשר בלילה , אנחנו יוצאים מהרכב , גל נעים של בריזת ים עוטף את גופי ומעלה בי חיוך , אני תופסת את ידך ומובילה אותך איתי אל החוף. חוף מבודד , אין נפש חיה , רק אנחנו , החול , הים, השמיים והירח שהולך להיות העד היחידי לחוויה שתהיה הערב.

הגענו לנקודה שמוצאת חן בעיניי , על החול הרך וקרוב אל המים , אני תופסת את חולצתך ומורידה אותה , את המכנס אני מפשילה מעליך ביחד עם התחתון ואת הנעליים אתה חולץ לבדך.
"על ארבע"
אתה ממלא אחר פקודתי ונעמד על ארבע מולי על החול הקריר כשאתה ערום לגמרי פרט לקולר שענוד על צווארך. אני שולפת מהתיק את הרצועה ומצמידה לטבעת שעל הקולר ומתחילה להתהלך איתך על ארבע , מושכת כל כמה צעדים כדי שתעמוד בקצב שלי.

אתה מתנשף , ההליכה על ארבע על החול מעייפת אותך ,
"רצית לצאת לטיול לא? למה אתה נראה לי סובל?"
אתה משפיל את ראשך כלפי מטה
"אני חושבת שהגיע הזמן להפסקת פיפי"
אתה מרים את הרגל כמו כלבלב ומסמן את החול.

"עכשיו אני רוצה שתתחיל לחפור בחלק שסימנת בור שיתאים למבנה הגוף שלך"
אני מורידה ממך את הרצועה ואתה לוקח שאיפה עמוקה ומתחיל בעבודת החפירה , נשען על ברכיך בזמן שידיך עובדות במהירות ומיומנות בחפירת הבור. המשימה שהטלתי עליך לוקחת מעט זמן , אני צריכה דרך להשתעשע עד שתסיים אז אני מתהלכת לי מסביב לאזור ובכל פעם שמתקרבת אליך יורקת , בפעם הראשונה רק פעם אחת , בפעם השנייה פעמיים , שלישית שלוש וכן הלאה עד שאפשר יהיה לטעות ולחשוב שנכנסת למים.

חיוך עולה על פניי כשאני רואה שאתה כבר ממש קרוב לסיום , מזיע ממאמץ , עייף וחלש.
"סיימתי נסיכה" אתה אומר לי מתנשף
"יופי , כלב טוב , עכשיו תשכב בפנים אני רוצה לשחק קצת"
אתה נשכב על הגב בתור הבור ומביט עליי מלמטה עם עיניים סקרניות ששואלות איזה משחק אני רוצה לשחק היום.
 
"אני רוצה לשחק ים – יבשה , אני חושבת שזה מאוד מתאים עכשיו , החול שמסביבנו יהיה היבשה ואתה תהיה הים הרי גם ככה כולך רטוב מיריקות וזה מתאים לתפקיד כי יבשה תהיה לך בעיה להיות ככה"

כשאני מסיימת את המשפט גלגלי המוח שלך מתחילים לנוע ואתה ישר מבין לאיפה אני חותרת ומחזיק חזק את שרירי הבטן שלך.
"מוכן?"
עוד לפני שאתה מספיק לענות אני מפתיעה אותך וקופצת ישר על הבטן – "ים" , ועכשיו חוזרת שוב "ים" ומנטרת במקום , חמש פעמים רצופות אני מחליטה שיהיה ים וקופצת על הבטן. עכשיו אני מחליטה שאפשר לחזור ליבשה , מסתכלת עליך , נותנת לך לנשום כמה שניות וחוזרת לסיבוב של עוד 3 קפיצות "ים" , עמידה בלי תזוזה על הבטן לכמה שניות מנוחה ושוב עוד סט של 5 קפיצות בים הפעם וחזרה ליבשה בפעם האחרונה.

"אתה יודע , כייף לי לשחק איתך , אתה צעצוע נפלא , צריך לשלוח אותך לסין שיעשו עוד העתק למקרה שיתקלקל לי". אתה צוחק בשקט , מרוצה מהמחמאה שקיבלת , יודע שזה לא דבר של מה בכך אצלי ומתמלא באנרגיות מחודשות משנייה לשנייה.

"תרים את הראש למעלה" , אני מתחילה להפיל חול בעזרת רגליי אל מתחת לראשך שמשמש ככר שמגביה אותו כלפי מעלה , ממשיכה לבעוט את החול שנערם מסביב אל הבור בחזרה לתוכו , מכסה את כולך לאט , לאט עד שהראש שלך הוא היחיד שנשאר בחוץ. גבעת חול קטנה מכסה עכשיו את כל גופך ואני מתהלכת הלוך וחזור , לאורך ולרוחב על האדמה שמעליך.

"תביא לי את התיק" אני מבקשת ממך ואתה מסתכל עליי במבט מבוהל , הרי איך אתה יכול לזוז ככה , אני צוחקת בקול רם משועשעת מהמשימה הבלתי אפשרית שקיבלת וניגשת אליו לבד. שולפת בקבוק מים ומשפריצה על פניך מנקה אותן היטב. אתה מנסה להזיז את הראש מעט ימינה ושמאלה מתנער ואני נעמדת מעליך עם שתי רגליים פסוקות חוטפת שפריצים קטנטנים של מים שעפים משיערך על קרסולי.

אתה מציץ אל מתחת לשמלתך של נסיכתך ונדלק , אני בלי שום תחתון כל הערב , עדיין רחוקה ממך כי אני בעמידה אך אתה מנסה להתחיל לרחרח כמה שניתן לבדוק האם המשחק החדש גרם לי להתרגשות. לאט אני יורדת כלפי מטה עד שמגיעה צמוד אל פניך אך לא מספיק כדי שתוכל לגעת , מחכה ככה דקה נותנת לך להתאמץ עם הלשון לנסות להגיע ובבת אחת אחרי ניסיונות רבים כושלים מחליטה לעזור לך ומתיישבת על הפרצוף.

אני נעה על לשונך קדימה ואחורה , מרגישה אותה חודרת , מלקקת ועוברת על כל חלק בדגדגן שלי , אני מתרוממת לשלוש שניות נותנת לך לנשום וחוזרת לשבת שוב על פניך ולהרגיש את לשונך בתוכי.
אני גונחת חזק , צופה בנוף המדהים שזכיתי להתענג בו ונותנת לך את החופש המוחלט לענג אותי.
במשך כעשרים דקות אני מזיינת לך את הלשון כשכל פרק זמן משתנה אני מתרוממת מעט לתת לך לנשום כדי שתוכל להמשיך לענג אותי בצורה הנפלאה שרק אתה מצליח לעשות.

אני מרגישה את הגמירה שהולכת להגיע , החום שמתגלגל מהבטן למטה , אני נעה במהירות על פניך ולשונך , לא חושבת כבר על הפסקת אוויר רק רוצה להתפוצץ עליך.

גניחה חזקה , גוף רועד , מצמידה את ירכיי על צידי פניך חזק ונותנת לרעידות להיחלש לאט , יושבת על פניך עד שאירגע , מסדירה את הנשימה ומתרוממת כלפי מעלה. חיוך מרוצה עוטף את שפתיי בזמן שאני מעיפה את החול מעליך עד שתוכל להתרומם מתוך הבור החוצה.


אני שולחת לך יד ועוזרת לך להתרומם מתוכו , אתה מטונף כולך מחול ואני שולחת אותך להתנקות בתוך המים ומחכה לך עם מגבת שהכנתי מראש לייבוש , אתה מתייבש ומחליף את הבגדים וצועד איתי ביחד אל הרכב.

נכנסים אל הרכב ,
"תודה נסיכה על הטיול"
"נהנת?"
"כן"
"יופי שמחה לשמוע , חווית הים עוד לא נגמרה עכשיו רק נותר לנקות את הכפכפים שלי שהתמלאו בחול"

אתה מביט בי במבט מבואס , אתה הרי שונא את מרקם הגרגרים הללו בפיך
אני מרימה אותם ומחזיקה קרוב אל פיך
"תוציא לשון , תבריק ותבלע כל גרגיר וגרגיר"


 

shmuel1214​(נשלט) - אהבתי אפשר להיות הכלבלב שלך השולטת . תודה לשולטת
לפני 9 שנים
מואה ענק - יש בו הכל מהכל לא חסר בו כלום
לפני 9 שנים
Aציבעוני​(אחר) - בחול הים יש מלא ויטמינים
אכן את רחומה
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י