ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Rebirth

If you want to kiss the sky, better learn how to kneel
=================================================================
And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
לפני 17 שנים. יום ראשון, 12 ביולי 2009 בשעה 11:17

אני נשלטת, שפחה,סאבית
אני שולטת,דומית, מלכה,
אני מתחלפת, סוויצ'רית

אני לא בעסק

אני ונילית...

אמת היא שכולנו קצת מהכל. רק תלוי מול מי אנחנו נמצאים אז אל תנסו להגדיר אותי. אל תנסו אפילו, חבל על המאמץ. אני רק יודעת שאנשים שונים מוצאים ממני דברים שונים. לפעמיןם לטוב ולפעמים לרע. אבל הכי חשוב זה החיבור, החיבור הנכון והשמיים הם הגבול.

:)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י