בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ואהבת.

מיזוגניה אהובתי (הוצא לפרישה) :)

שגר ושכח

שחור ופתור

״ייתכן שהפשע הנורא ביותר שאנו מבצעים איש לרעהו, הוא אותה הצגה יומית של שפיות״. יו פראתר

“We are all searching for someone whose demons play well with ours”
with that said, לא מחפש רק לשחק עם שדים, אנחנו לא רק הפצעים שמרכיבים אותנו. המטרה העילאית הייתה ות מיד תשאר אהבה. מולה הכל מחוויר ועבורה (כמעט) הכל יוקרב.


זה לא רקוב זה דבש

גרפומניה להמוני


Only the mediocre are always at their best.” — Jean Giraudoux"

"באוננות כמו באוננות - אין דבר כזה שאין דבר כזה" (אני)

את הדברים הכי טובים שלי אני כותב מייד אחרי השינה

זה לא אני, זה אתן

חפש הקסם ורדפהו

סופר סתם
לפני 9 שנים. 28 ביוני 2014 בשעה 6:29

אבל אין להם כל בעיה עם הנטייה שלהם עצמם לדבר עם החבר הדמיוני שלהם בשמיים.

 

http://gogay.co.il/item.php?id=18105

 

אף שהוא רופא בבית החולים "מאיר" ועוסק במדע (כהגדרתו), אין לו שום בעיה להפיץ את המלצותיו המטופשות שנתמכות ע"פ הודאתו בהדרכתו של התלמוד, שלצורך הענין יש לו תקפות אמפירית ורלוונטיות רפואית כמו לספר "פינוקי לומד לעשות בסיר".

 

"אף שאני רופא ואני עוסק במדע, בנושאים כאלה יש לי הדרכה של התלמוד". אין, אני חייב לחזור על המשפט כדי להבליט את גודל הפרדוקס והסלף אינפליקטד לובוטומיה של אותם אנשי חושך שחיים ומרגישים בלהט קודים של תרבות פגאנית מלפני 3000 שנה.

 

כי זה הענין שלו היכן אנשים בוגרים ברי הסכמה יתחבו את הזין שלהם. הוא יקבע שזו סטיה. ולמה שישנו לו עשורים של התנערות הממסד הפסיכיאטרי מתיוג הנטיה המינית הזו כסטיה?! מילניומים של קידמה אנושית לו הפריעו ולחסידים השוטים של הדת שלו. שהיא אך בבואת מראה של הנצרות והאיסלאם מלאי שנאת האחר.

 

 כמובן שלהומופוביה פסאודו-מרפאה יתווסף הבליל השגור של שמאלץ לאומני מייבב גרוטסקי.

"אירוע כזה הוא לא תקין ולא צריך להתקיים. יש לנו מרקם עדין בין דתיים לחילונים, וחבל לקיים אירוע כזה בפרהסיה ולפגוע במרקם. אנחנו במצב קשה ששלושה בנים נמצאים בידיים של טרוריסטים, כל עם ישראל צריך להתאחד, ובמקום לחזק את האחדות הזאת אנחנו רוצים לפגוע במרקם שיש בעיר שלנו? למה עכשיו?"

הרי זה תמיד הלמה עכשיו הזה. בואו ננציח אפלייה ושנאת השונה ודעות קדומות שלא מבוססות על שום מידע מדעי ורפואי. כי למה שנשנה את זה עכשיו? :))

זה כל כך פתטי וגרוטסקי עד שכמעט אין להאמין לעיניים שקוראות. 

זה אף פעם הרי לא עכשיו. כי עם ישראל תמיד בהיסטריה קיומית. וככה בדיוק הם רוצים להשאיר את זה.

כי אנשים שמצויים ברווחה יחסית בכל הנוגע להשרדות היום יום. שחיים בשלום ובשקט מתחילים לחשוב. כבר אין להם כל כך את מי לשנוא. אין להם אוייב משותף להתאחד מולו. וזה מסוכן.. הו, כמה שזה מסוכן..

 

אז הוא יחליט לכם שאתם צריכים טיפול פסיכיאטרי. אז הוא יחליט לכם עם מי ואיך תעשו ומה תעשו. הוא יחליט לאנשים חילונים ועניים שלא יכולים להחזיק אוטו שאין להם תחבורה ציבורית בשבת ובחגים. הוא יחליט לכם שלא תוכלו לקנות חמץ בפסח. הוא ימנע מנשים שרוצות להפסיק מיידית להיות קשורות לבעל שממרר את חייהן וחיי ילדיהן וישאיר אותן עגונות לשנים.

כי האמת המוחלטת מונחת אצלו בידיים. ואתם תינוקות שנשבו. כי הספר ההוא אמר לו.

בדיוק כמו שהספר ההוא אומר להם ללכת להתפוצץ באוטובוסים.

כי אם להשתמש בפרפראזה על משפט מתוך הספרים שלהם, זה מה שקורה כשמרחמים על אכזרים. כל הרפיסות החילונית מולם. כל רגשות האשם החבויים כי הם כביכול משמרים את היהדות בשבילנו. כל זה צריך להפסק.

 

ושלא תזיינו לי את השכל עם סיסמאות נבובות כמו "אבל זאת מדינה יהודית, לא מתאים לך לך תגור במקום אחר".

זאת לא מדינה יהודית, טיפשים. וזה מגוחך במיוחד כשאומרים את זה חילונים גמורים כמו ליביברמן שרק מתכסים מעט במעטה יידישקייט כשיש איזה חג או טקס או חג השואה. הם הציניקנים הכי גדולים והם יודעים את זה. אתם הטיפשים שאוכלים את זה.

תכניסו את זה לעצמכם לראש. זאת מדינה שהוקמה ליהודים כדי שיהיה להם מקום מפלט מאנטישמיות שנוטה להרים את ראשה שוב ושוב לאורך ההיסטוריה. זאת הפונקציה היחידה של הציונות. מקום ליהודים לברוח אליו בעת מצוקה. מקום שיקיים כלכלה יציבה וצבא חזק שיהוו הפיתרון האחרון כשאין עוד לאן לברוח.

כי הסכנה תמיד קיימת שמישהו לא יניח לי לחיות בעצמאות משורשיי כמה דורות אחורה. למרות שאני אגנוסטי גמור ומבחינתי אני יהודי בדיוק כמו שאני זורואסטרי או סיקי.

וכל זה קיים רק כי האנטישמיות והנאציזם ניצחו זמנית את ההשכלה וההתבוללות החילונית.

 

ואסיים בדברי ריקי ג'רווייס יוצר 'המשרד', בסוף של הסוף של משדר הגולדן גלוב אותו הנחה, על רקע הקרדיטס כשהמצלמה כבר לא עליו, אלא משוטטת בחופשיות סתמית לאורך הקהל (כי התקשורת האמריקאית מפחדת רצח להעליב חס וחלילה את הימין הדתי הנבער והזועם תמידית):

 

"... ותודה לך אלוהים, שבראת אותי אתאיסט"

 

 

 

נראה אותך עכשיו אסי עזר מתלקק לדת ולמסורת ואומר איזה משפט נבוב על החום, המשפחתיות והמתינות שאפשר למצוא בה.

מיתוסית​(שולטת) - פוסט מצוין, בוטה, ביקורתי וחודר.
התחברתי לכל מילה וחושבת ככה בדיוק.
לפני 9 שנים
a מק - תודה (:
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י