בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ואהבת.

מיזוגניה אהובתי (הוצא לפרישה) :)

שגר ושכח

שחור ופתור

״ייתכן שהפשע הנורא ביותר שאנו מבצעים איש לרעהו, הוא אותה הצגה יומית של שפיות״. יו פראתר

“We are all searching for someone whose demons play well with ours”
with that said, לא מחפש רק לשחק עם שדים, אנחנו לא רק הפצעים שמרכיבים אותנו. המטרה העילאית הייתה ות מיד תשאר אהבה. מולה הכל מחוויר ועבורה (כמעט) הכל יוקרב.


זה לא רקוב זה דבש

גרפומניה להמוני


Only the mediocre are always at their best.” — Jean Giraudoux"

"באוננות כמו באוננות - אין דבר כזה שאין דבר כזה" (אני)

את הדברים הכי טובים שלי אני כותב מייד אחרי השינה

זה לא אני, זה אתן

חפש הקסם ורדפהו

סופר סתם
לפני 7 שנים. 10 במרץ 2017 בשעה 17:19

יש איזה זרם תת קרקעי במקום הזה, טוב, לא כל כך תת-קרקעי, הגורס כי דומיננט\סאדיסט גבר-גבר צריך לרצות ולבצע מופע אורקולי לרגל חגיגות ה-100 למדינת ישראל עם תליות, ווים, אינספור צעצועים, תאורה, רהיטי בדס"מ קאסטום מייד וסבלנות ושליטה עצמית של שעות במהלכה הנשלטת גומרת אלפי פעמים. אה, ולזיין בכל החורים אלפי פעמים. אם אתה לא עומד בסטנדרטים האלה אתה לא ראוי.

ואני? אני רק רוצה לזיין בתחת יחד עם איזה נראטיב מכאיב ושטני ואז להתנקות ולהתכרבל בלי יותר מדי חפירות. שלה. אם עלי נחה הרוח עליה להתמסר לדברי אלוהים חיים שלי וברגע שאני מסיים לייצר תגובות הערצה עמוקות חד פעמיות.

מה לעשות שרק המחשבה על קשירות משעממת לי ת'תחת ושאני סובל מהפרעת קשב בינונית עד חמורה. אני תכלס לא כל כך מצליח להתחבר לסיפורי האלף לילהולילה האלה, כי כשעולה בך היצר, בייחוד כשאתה גבר, אתה רוצה לזנק עליו ולממש אותו מיידית. גם אם זה ייקח חצי דקה.

כמובן שהעניין צריך להיות הדדי ומן המינימלי שתחזיר לה ביצירת כמה אורגזמות בחזרה לאחר סיפוקך. אך כל הסימטריות הדורשנית הנשיסטית המסרסת שבאופן אוקסימורוני משתלבת יחד עם הדרישות הגבר-גבריות שמופלות עלינו מצד שבלונות הפורנו הכי סקסיטיות (אגב, הגברים שם תמיד נראים מכאניים משהו ולא הולכים עם החרמנות שלהם עד הסוף, אולי כי הם צריכים לשמר את מיץ הגמירה עד לרגע שיתאים לבמאי) הן בדיוק מה שהגענו לעולם הבדס"מ כדי לברוח ממנו - כל מיני קונספציות חברתיות א-פריוריות שמצוות עלינו כיצד עלינו לחשוב, להרגיש, לזיין במקום להיות פשוט מה שאנחנו, מפלצות and all.

אז לא מעניין אותי לעשות דברים רק כדי שיהיה מה לכתוב עליו בבלוג. והכלל הזה חל גם על כל כך הרבה תחומים אחרים.

 

אה, וקארין גורן ממש מפחידה. במיוחד כשהיא חושפת שיניים. לגמרי תפור עליה המכשפה מעמי ותמי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י