צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שמנה

להיות ראויה לאדוני
לפני 15 שנים. 20 בינואר 2009 בשעה 20:44

זה תגובה ששמתי בבלוג של נתי ואני שמה אותה גם פה לפני שאני הולכת.

אחרי שאני כבר החלטתי לפרוש מהמקום הזה ואדוני גם החליט שמספיק לי נכנסתי בכל זאת בערב ומצאתי את השרשור הזה בבלוג של נתי, ואז החלטתי שלפני שאני הולכת אני בכל זאת אשיב על כמה תשובות לאנשים הנחמדים פה שהגיבו לי שם ופה.
אני בחורה יפה וסקסית ואדוני מת עלי. ובכל זאת, אני רוצה לרדת במשקל אפילו חמש עשרה קילו אם אני אצליח ולא רק עשר, וזה כמו שהרבה בחורות עושות דיאטה כי זה חשוב לי . חוץ מזה יש לאדוני פנטזיה להביא עוד בחורה והפנטזיה הזאת אפילו שהיא משפילה גם מגרה אותי מאד ודיברנו הרבה לפני שהוא נתן לי את העונש אחרי שהוא כבר ידע טוב מאד איך אני מרגישה ואני מאד מצטערת אם זה עושה אותי טפשה וחלאת המין הנשי והאנושי, אבל האמת שעל ה.... של אדוני.
מפה כל הסיפור שבגללו החלטנו לפתוח את הבלוג ואדוני חשב שזה יהיה טוב בשבילי שאכתוב מה קורה ואיך מתפתח וככה גם הוא יכול לדעת מה עובר איתי, אבל מה זה משנה. חבל שאלה שכתבו שצריך זמן כדי להכיר לפני שמגיבים הגיבו כי אני לא הכרחתי אף אחד להגיב , וחבל שכמו שאין גבול לטפשות גם אין גבול לרשעות.
אני מקוה שבקרוב אני אמצליח במשימה שלי ואפילו אולי זה יסתדר עם הבחורה שאדוני פגש אותה.
ולך נתי- את מלכה. את אשה ושפחה מדהימה אבל יותר חשוב את בן אדם עם נשמה. כן ירבו כמוך ותאמיני לי שרק בשביל לדעת שיש אנשים שכמותך היה שווה לפתוח את הבלוג.

ולכל היתר תהיו בריאים ושיהיה לכם רק טוב.

מהשמנה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י