צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שמנה

להיות ראויה לאדוני
לפני 15 שנים. 20 בינואר 2009 בשעה 20:46

זה תגובה ששמתי בבלוג של נתי ואני שמה אותה גם פה לפני שאני הולכת.

אחרי שאני כבר החלטתי לפרוש מהמקום הזה ואדוני גם החליט שמספיק לי נכנסתי בכל זאת בערב ומצאתי את השרשור הזה בבלוג של נתי, ואז החלטתי שלפני שאני הולכת אני בכל זאת אשיב על כמה תשובות לאנשים הנחמדים פה שהגיבו לי שם ופה.
אני בחורה יפה וסקסית ואדוני מת עלי. ובכל זאת, אני רוצה לרדת במשקל אפילו חמש עשרה קילו אם אני אצליח ולא רק עשר, וזה כמו שהרבה בחורות עושות דיאטה כי זה חשוב לי . חוץ מזה יש לאדוני פנטזיה להביא עוד בחורה והפנטזיה הזאת אפילו שהיא משפילה גם מגרה אותי מאד ודיברנו הרבה לפני שהוא נתן לי את העונש אחרי שהוא כבר ידע טוב מאד איך אני מרגישה ואני מאד מצטערת אם זה עושה אותי טפשה וחלאת המין הנשי והאנושי, אבל האמת שעל ה.... של אדוני.
מפה כל הסיפור שבגללו החלטנו לפתוח את הבלוג ואדוני חשב שזה יהיה טוב בשבילי שאכתוב מה קורה ואיך מתפתח וככה גם הוא יכול לדעת מה עובר איתי, אבל מה זה משנה. חבל שאלה שכתבו שצריך זמן כדי להכיר לפני שמגיבים הגיבו כי אני לא הכרחתי אף אחד להגיב , וחבל שכמו שאין גבול לטפשות גם אין גבול לרשעות.
אני מקוה שבקרוב אני אמצליח במשימה שלי ואפילו אולי זה יסתדר עם הבחורה שאדוני פגש אותה.
ולך נתי- את מלכה. את אשה ושפחה מדהימה אבל יותר חשוב את בן אדם עם נשמה. כן ירבו כמוך ותאמיני לי שרק בשביל לדעת שיש אנשים שכמותך היה שווה לפתוח את הבלוג.

ולכל היתר תהיו בריאים ושיהיה לכם רק טוב.

מהשמנה

פעם פרח​(נשלטת) - תכתבי בשבילך ובשבילו
כל השאר הם רק צופים
לפני 15 שנים
natti​(נשלטת) - אני שמחה שכתבת את זה, שמחה לדעת שזהו באמת רצונך לעשות את הצעד הזה.
מנסיון שלי בירידה במשקל ושמירה עליו הדרך הנכונה ביותר היא לעשות זאת לאט לא לעבור את ה - 2-3 ק"ג בחודש (בלי להרים גבה זאת המלצת הרופא שלי שליווה אותי בתחילת הדיאטה).
לעשות את זה בצורה מבוקרת לא להפסיק לאכול, לא להפסיק להכניס לגוף דברים שחשובים לו.
הדבר השני שחשוב הוא החיזוקים מסביב התמיכה והעזרה שמרגישים שלא הולך שזה קשה, וזה יכולה להגיד לך אדוני עשה בצורה מושלמת.
בזכותי התחלתי להבין כמה סקסית אני וכמה יפה, עד שזה באמת חילחל פנימה.
אני כן פוחדת בשבילך שלהביא מישהי נוספת יגרום את התוצאה ההפוכה לכך ושאת תשברי.

(וכמו שכתבתי גם אצלי הדרך שלכם לי לא עושה טוב, אבל זו בחירה שלך ואת זה צריך לקבל, ובטח לדבר ולהגיב בצורה מכובדת גם כלפייך וגם כלפי אותו אדם שכתב את התגובה)
אני כן מאחלת לך המון בהצלחה ותשמרי על עצמך.
:-)
לפני 15 שנים
Whip​(שולט) - מאחל לך הצלחה בהרזייה
(טיפ - לשלב בזה הרבה ספורט. הליכה, ריצה, אופניים, שחיה, טניס - מה שמתאים לך, אבל חייבים לשלב ספורט. זה הדבר היחידי שבאמת מחזיק את ההורדה במשקל לאורך זמן, אחרי שהשפעת "אני בדיאטה וחיה על חסה" כבר פגה, כי כולם חוזרים לאכול כמעט כמו בהתחלה, לאחר זמן מה)
מאחל לכם גם להתנסות בדברים ולהינות מהם. רק אתם יודעים אם וכמה צלע שלישית תוסיף, ואם נזהרים ועושים את זה ברגישות, ותוך שיחה על מה שיכול להפריע, ועם רגישות ותשומת לב לטיפול בבעיות וברגשות שליליים מייד כשהם צצים - אפשר להפוך את זה לחוויה מעניינת ומהנה ומענגת שתזכר לתמיד.
מאחל לכם כל זאת, ואף יותר, ומקווה שלא תעלמי - כי בכל מקום יש ביקורת שלילית, ואי אפשר לברוח לנצח או להעלם, (והיי - כדאי לפתח קצת עמוד שדרה וחסינות למה שאנשים אומרים, לא?)
ומצד שני - שמעת פה גם אנשים אחרים, האם לא שווה להשאר בזכותם\איתם\בעבורם? :)
לפני 15 שנים
מקעקעת - ומכל הלב,
בצלחה גדולה, בכל מה שתבחרי..
את נשמעת/נכתבת כבחורה עם ראש על הכתפיים.
וצדק ידידי הטוב Whip, בקשר לחסינות...
אין מה לעשות, בחיים כמו בחיים, צריך לדעת לשמוע,
או יותר נכון להקשיב, ואין זה אומר שצריך לקבל כל
מילה.
החוכמה לעשות ניפוי ולהוציא רק את הטוב והמועיל.
דווקא הייתי מציעה, להשאר ולהמשיך לכתוב.
בשורה התחתונה, הבלוג הוא שלך, ורק שלך
ואם עושה לך טוב לכתוב, לא משנות התגובות,
אז.....go for it !!

חיבוק.. :-)

לפני 15 שנים
LUCYDD - לסיליין, ופרח, ונתי וויפ ומקעקעת, תודה וחיבוק גדול . קראתי טוב מה שכתבתם ועשיתם לי לחשוב וגם חממתם את הלב שלי. אתה צודק ויפ שיש פה גם אנשים טובם ואולי בגלל זה פעם אני אחזור לכאן. לבינתיים אני חוזרת לפרטיות שלי עם אדוני, ולדיאטה וגם - גם התחלתי היום לעשות קצת ספורט והרגשתי מעולה.
גם פגשתי את הבחורה שאדוני פגש איתה והיה מוזר וגם מביך אבל גם הבה צחוקים ונחמד. בינתים לא קרה איתם כלום אבל מחר היא עוד פעם תבוא ונראה מה יהיה.

}{

לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י