סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מהות הנשלט ביחס למלכה

נשלט הוא להיות סוגד למלכה, עליו לזכור תמיד שהוא נחות, הוא רק גבר ללא תיו, שהרי הגברת היא השלמות והתכלית והאמת שמחברת בין א'-ת'. לכן על הגבר הנחות לחשוב על המלכה כבורא שלו.
אם היא רוצה הולך על ארבע, בניד ראש חייב לקום לנקות את ביתה.
להיות עבד משמעות לראות במלכתו כבורא עולם, ברגע שתחפוץ ילקק את רגליה, ברגע שתחפוץ יסתתר בפינה ויתו לה מרחב לחשיבה יצירתית, לעבוד, להמשיך לברוא, לנוח, לאכול.
העבד יוכל לאכול או לשתות רק אם המלכה הרשתה לו והניחה לו בקערה על הרצפה ואת הכמות המותרת.
לפני שנה. 23 באוגוסט 2022 בשעה 20:35

איך היא תקשור אותי:

קשירה של אמון ואחריות.

קשירה לאחר שתורה לי להתפשט. תעצום את עיניי, תתן לי לדמיין מה היא עומדת לעשות בלי יכולת לדעת באמת , בציפייה לבאות.

קשירה מתוך הבנה הדדית וגאווה שאני שייך לה, נכנע לה ומתמסר אך ורק לה. מוכן לכל דבר אשר יהיה.

 

לפני שנה. 22 באוגוסט 2022 בשעה 3:45

הרצון להיות נבעל ע"י אשה ריגש אותי, ומצד שני נראה טבעי. מרגש אותי שאשה חודרת אלי בכוחניות. סופסוף להיות מהצד השני ולהבין.
להיות כנוע, סוגד, מסור, נשלט. לא קובע, אלא מי שנתון להכרעה, ממקום שכל גופי ונשמתי נמצאת תחת ביקורה שלה. משהו חסר הגיון כביכול, אבל הגיוני בהחלט.
כך היא ציוותה עלי לכרוע קדימה וישבני פתוח לפניה כשהיא אוזקת אותי בחוזקה, נראה שהיא המלכה נהנית מאד, והיא החליטה מתי וכיצד. ואני ממתין כל שניה זה עשוי לקרות ולספוג כאב עצום, ואיני יודע את עוצמתו וסוגו, לא מן הכאבים שאני חווה ולמעשה מעולם לא. נו, שיקרה כבר... ואז הורתה לי לפתוח עם ידיי יותר את ישבני, אמרתי לה " עשי בי כרצונך, אני שלך". המתנתי בחוסר יכולת לראות ולהבין מה קורה כל שניה, ועצם ההמתנה עוטפת אותי בחושי התרגשות, מוכנות לכאב, ציפיה לבלתי נודע, האזנה לכל רחש, אבל דממה מלבד רחשי ידיה ורגליה הנעות ונשימותיה. לפתע תחושת עיסוי בשמן נעים וחמים, שוק.  מבפנים ומבחוץ. איני זוכר כבר אם השתמשה בידיי או בידיה.
כעבור שניות הדבר הגיע עם משהו שננעץ בי, בתחילה בעדינות ואז יותר לעומק, פנימה והחוצה שוב ושוב. אחזתי בחוזקה במזרון,  תחושת ערפול, כאב, גירוי שלא חוויתי, חושים שלא ידעתי מעולם. האם אני גומר, או לא. מה זה? פתאום אני גונח מכאב או לא. כבר לא זוכר מה השמעתי. זה נמשך עד שנפלתי שדוד.
הודיתי לה שנתנה לי להיות נשלט על ידה,  להיות כולי שלה.
היא הניחה מולי על הרצפה שאלקק צלוחית של מים כשאני נותר אזוק, ואז הורתה לי לרדת לה עד שתגמור ולשתות אותה. זו היתה חוויה.
כשכולי עייף וגמור, היא הלכה להתקלח  ובאשר לי, הורתה לי לנקות את הרצפה על ארבע, ו

"אם לא יהיה נקי לרצוני, אסיים את כתיבת המסמך שנותרה לי במחשב, כשאני יושבת על פניך ואתה חודר עם לשונך עד שאגמור או עד שאאשר לך לסיים, ותזכור בפעם הבאה אתה תהיה שייך לי ולחברתי שתצטרף אלי".