סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Resistance level

לפני 12 שעות. 3 במאי 2024 בשעה 8:23

כאילו שנהנינו כבר מכל מנעמי החיים, הצלע ואני החלטנו להתחיל את הלילה שהתפנה לנו באמצעות נאני אדיבה, שאלוהים ישלח לה המון זיונים טובים, במסעדה צמחונית/טבעונית. ולא סתם, כזו שמתהדרת בכוכב. אחרי שנפלה ההחלטה, שנינו היינו בחרדות בסגנון נשלטת  דקה לסשן ושולט בחיתוליו. ההליכה אל הלא נודע של זוג קרניבורים ואחת שסוגדת לחלבונים ושומנים, הרגישה מעמסה מנטלית שספק אם נצלח אותה. באופן מוזר, בעודי מתלבשת ללילה, ובלי שסיפרתי כלום על התכניות, Q משגר הודעה: 

« Times are changing. Time for new explorations.« 

ואני מעקמת את המצח, אבל לא יותר מדי כדי לא להכביד על הבוטוקס. איך לעזאזל הוא מבין  משם מה קורה איתי כאן ועכשיו. 

אבל אין לי זמן להרהר בדברים שממילא לא אבין. מספיק שהוא יודע. 

אז היתה אורגזמה בפה. ואני אומרת אורגזמה על אף שאני שונאת את המילה הזו שנשחקה עד דק, פשוט כי אין דרך טובה יותר להסביר את המנעד העצום של הטעמים שארוחת הצמחים והעשבים הזו סיפקה. היו רגעים שהתקשיתי לתאר אם אני מרגישה עכשיו מלוח או חמוץ או חריף. ואולי הכל היה בכלל מן בלאגן מתוק עדין כזה. בדיוק כמו שהגוף שלי מגיב ל- Q. בלאגן מתוק עדין. בדיוק כמו שהוא רצה. הגם שצמחוני זה לא. זה מאוד טבע(ונ)י.

 

אחר-כך היה ג׳ז ג׳אם סשן. כאילו שלא היה מספיק בלאגן מתוק עד לכאן.

 

לפני יום. 2 במאי 2024 בשעה 6:01


חלק מייפל קנדי

 



לפני יומיים. 1 במאי 2024 בשעה 8:53


לפני יומיים. 1 במאי 2024 בשעה 6:11

זו חופשת אינברירה בברלין. אין ברירה כי אי אפשר לנסוע לסבא וסבתא בישראל אז מבקרים את הספיחים שהתפוררו מאחור ב-45׳ בברלין. סתם סתם. פשוט זה יעד נח וכזה שמאפשר שינוי אוירה. מצד שני, אני גרה בשוויץ. האווירה היחידה שאפשר לייחל לה במקום זו שבבית, נמצאת אולי במדבר גובי או בחופים הלבנבנים של מפרץ מקסיקו. וזה גדול עלי כרגע. אנחנו פוגשים זוג חברי ילדות של הצלע שלי. מהגרים. כמונו. שכונה קטנה קצת יפה, קצת לא, והרבה ירוקה בפאתי ברלין. מהמקומות האלה עם מגורי הקצינים של ערב המלחמה. שני ילדים, קצת חמודים קצת לא, בית קצת יפה קצת לא, והאוכל שמוגש קצת טעים ומוגזם וקצת לא. זה ערב שתכליתו למי יש גדול יותר. ואני שונאת את זה. גם הצלע. ואנחנו לא משתפים פעולה עם השיחה שהם מובילים. מבחינתי, לנפנף בהישגיי כמהגרת, מתיש ומייבש. אז אני יושבת שם ליד האישה הקצת יפה וקצת לא ומהנהנת בקצב מרשים כולל קריאות התפעלות מסוגננות בדיוק היכן שנדרש. עברי הדיפלומטי מסייע להכל להשמע ולהרגיש סופר אותנטי. 4 שעות וחצי של התשה מסיבית אחר כך מגיעים למלון. אני מסתכלת על המפלצות היפים, החכמים, המצחיקים, המטורללים, המגניבים, המוזרים והמאוד שוויצרים שלי בחדר הסמוך, והצלע שלידי ויודעת שניצחתי בנוקאאוט. אבל ההם לעולם לא ידעו. בלילה ישבנו כולנו בבר ברלינאי משוגע וצפינו איך באיירן וריאל מתישות אחת את השניה על הדשא. גם שם לא היתה הכרעה. אבל כל אחת מהקבוצות הלכה הביתה בידיעה שהן ניצחו בנוקאאוט.  

 

עכשיו אפשר להתחיל בחופשה.

 

לפני 3 ימים. 29 באפריל 2024 בשעה 21:30

 

אין לי כח לעיר הזאת

אין לי כח אליה,

בלעדיו

 

לפני 5 ימים. 28 באפריל 2024 בשעה 20:23

Q ואני משתדלים לא ליפול לבורות מפתים בדרך אל האושר. נניח וויכוח פוליטי עסיסי. הפציפיסט השוויצרי עם האצבע של ההולנדי בסכר ומבט אינדונזי מצועף, יכול להרשות לעצמו להרהר בנוסח שלום של אמיצים. בעוד אני, בעלת עבר של התנחלות לא חוקית מעבר לקו (בחיי), לא ממש משתפת פעולה עם דמיונות שווא. וכבר קרה והבור המפתה כל כך התרחב לקראתנו וסחף אותנו בלי שליטה על הסוגרים, אל עבר ויכוח שהתחיל על סיפו של קינוח ונגמר בטריקת מזלגות ו- ׳אני מאוכזב ממך, אני הולך מכאן׳ מתריס. כשהביס המתוק הולך ונהיה מר. אחר כך היה מתח עצום שהשתרע על רחובות לוצרן היפה ונישא על גל אקראי באגם השקט. כשהגענו לחדר הוא עשה מה שעושים לילדה שמאוד מאוכזבים ממנה בלי רול-פליי. בלי שום רול-פליי. כששאלתי מתוך השקט האלים, ׳תרצה שאלך?׳. הוא שאג אל תוך השקט האלים, ׳את כאן כדי לשרת אותי, ותישארי כדי לשרת׳. בלי שום רול-פליי. לא היתה שם טיפת רול-פליי. 

וגם לא היה צריך יותר מזה, כדי להרטיב את השקט האלים. 

 

מינימליזם נוסח Q.

 

לפני 5 ימים. 28 באפריל 2024 בשעה 12:20

היידי בת ההרים

 

לפני 5 ימים. 28 באפריל 2024 בשעה 3:32

המשכו של מסע השורשים עם Q

אני מבקשת עוד

הוא בררן 

אח״כ כשאקיא את הסלמי והזיתים הדפוקים בין הזין לביצים, הוא יחייך בסיפוק, ויתרצה. רק עוד קצת.

 

 

 

 

לפני 6 ימים. 27 באפריל 2024 בשעה 10:08

לפני שבוע. 24 באפריל 2024 בשעה 11:17

 

פעם, לפני שבוע, היה פה קיץ

 

 

 

 

 

 

ו-Q ענד לצווארי את חתימתו