בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סשנים דימיוניים

לפני 15 שנים. 5 במרץ 2009 בשעה 20:24

אני יושבת בחדר.
הכל חשוך.
מוזיקת ג'אז מתנגנת ברקע.
הברכיים כבר מתחילות לכאוב מרוב הישיבה.
אני מחכה.
אני שומעת את הצעדים שלו.
הוא מדליק אור קטן, מחכה קצת, מתסכל עליי מובכת מהעובדה שאני עירומה לגמריי והוא לא. מחייך ואומר לי "היום, היום הגיע מה שאת הכי פוחדת ממנו"
"היום אני אשים לך כיסוי עיניים"
יש אנשים שפוחדים להיות תלויים הפוך.
יש אנשים שמפחיד אותם מדיקל.
יש אנשים שמפחיד אותם אש.
אותי מפחיד כיסוי עיניים. אם אני לא רואה מה בן אדם עושה אני מתחרפנת. פשוט לא עומדת בזה.
פתחתי עיניים והסתכלתי עליו במבט מתחנן, ידעתי שאם אני אגיד משהו הוא עלול להתעצבן אבל לא יכולתי לעצור ופתחתי את הפה .."אב.." לפני שהספקתי להוציא הגה, הוא שם לי יד על הפה והסתכל לי בעיניים.
"זה הכל עניין של אמון", אמר לי.
אני שונאת את המשפט הזה. מבחינתו אם הוא אמר אותו, סגר הכל. אין לי מה להגיד יותר חוץ מ "אז אני לא בוטחת בך". אבל זה עשה את האפקט, נרגעתי קצת.
הרעידות התחילו שוב כשראיתי את הצעיף שאיתו יכסה לי את העיניים.
רגע לפני שכיסה לי את עיניים הוא התקרב אליי, הסתכל בי וחייך, ואז...חושך.
נמתחתי כמו קפיץ, כל תנועה, תזוזה של אוויר, הגה קטן שאינו קשור למוזיקה ששמעתי הקפיץ אותי.
ניסיתי להרגיע את עצמי. ניסיתי להתכנס במחשבות של הסשנים האחרים שלנו.
הוא בטח מביא את הדברים שלו עכשיו ומניח אותם על הספה ליידו.
אולי הוא יתחיל מלקשור אותי ואולי יתחיל מספאנקים, אולי יתחיל ממצבטים או משעווה, אפילו פלאג.
אבל לא.
התחלת עם מחטים.
רצה לשחרר ממני צעקה על הרגע הראשון שהוא נוגע בי.
במיומנות העביר את המחט דרך הפיטמה שלי. הכאב החד טיפס לי מהפטמה על לגרון ולא יכולתי לעצור את הצעקה. לפני זה בסשנים אחרים עם מחטים, ראיתי אותן, חיכיתי לכאב המוכר החד והעמוק הזה, הכנתי את עצמי כדי לא לצעוק. מייד השפלתי את הראש, לא ידעתי אם הוא רוצה לשמוע אותי או לא, הוא הרים לי את הראש ונישק אותי, בעדינות מאוד- כמעט ובקושי הרגשתי את הנשיקה על השפתיים.
עוד מחט פילחה את הפיטמה השנייה שלי ושוב, שוב צעקתי. חשבתי שאני בטח הכי תמימה בעולם אם לא צפיתי את החדרת המחט השנייה, היא הפתיעה אותי כמעט כמו הראשונה... שוב נשיקה.
עכשיו כבר לא רעדתי.
עכשיו הצלחתי לא לקפוץ מכל הגה או אוושת רוח.
עכשיו....עכשיו התקדמנו

לפני 15 שנים. 10 בפברואר 2009 בשעה 0:38

זה היה ביום שני
כבר הרבה זמן חיכיתי לפגישה הזו.
לקחתי את האוטובוס שמוביל אליו. הצלחתי לתפוס את האוטובוס הישיר, מבלי להדחק אליו במשך שעתיים וחצי- תוך שעה וחצי ואני שם.
כבר בדרך התחילו לי פרפרים בבטן. תמיד זה ככה, תמיד לפני כל פגישה יש את ההתרגשות הראשונית. ככל שהתקרבתי לבית שלו הרגליים שלי התחילו לרעוד יותר ויותר.
עולה במדרגות,לא משנה כמה קומות,לא אוהבת מעליות.
עומדת ומסתכלת על דלת הכניסה שלו, מנסה להרגיע את הרעידות ברגליים ובידיים. מושיטה יד מהססת, עוד לא נוגעת בדלת, חושבת לעצמי שעכשיו אני עוד יכולה ללכת, אחרי הדפיקה בדלת אני כבר שם.
הוא פתח את הדלת, בבת אחת כל הרעידות הפסיקו, עכשיו הכל רגוע, הכל בטוח. המבט הממזרי שלו שבה אותי מהרגע הראשון. מבט ממזרי אך עם זאת דאגני, אכפתי, מעולם לא מתנשא.
הלכתי לסלון, שם חיכה לי המזרון הגדול ולמירב הפתעתי גם עוד בחורה.
הסתכלתי עליה בחנתי אותה לכל אורכה.
היא הייתה יחפה אבל הגיעה עם נעלי בובה עם עקב סטילטו שחורות, רגליים ארוכות ולפי המחשופים הקטנים גם לבנות לבנות, בטן שטוחה וחזה עגול עגול כמעט מתגרה בחזה המחודד שלי.
היא הייתה בלונדינית עם עיניים חומות גדולות.
הפנתי מבט שואל אליו והוא לחש לי באוזן שהפעם תהיה איתנו עוד מישהי, כמו שדיברנו.
רק שהיא לא תהיה נשלטת שלי, אני אענג אותה על פי הפקודות שלו.
אין לי בעיה עם בנות, הייתי עם בנות בעבר, אבל בת שתשלוט עליי???
הוא אמר לי ללכת ולעמוד על ארבע במקביל לספה.
אה וכמובן...להוריד את הבגדים.
עשיתי כבקשתו ונעמדתי עירומה על ארבע במקביל לספה.
הבחורה, שנראתה לפתע נורא משועשעת, שמה עליי את רגליה כאילו אני הדום שהיה חסר לה הרבה זמן.
הוא התיישב ליד הבחורה והתחיל לנשק אותה. אני לא יודעת מה היה יותר חזק, הרצון לבכות ולהתחפר באדמה או הרצון להעיף לו סטירה על כך שהוא מעיז לגעת ככה במישהי מולי.
אני באתי שעה וחצי באוטובוס ואני הדום?! ועוד בשביל שהבחורה שהוא הביא תוכל להתרווח בזמן שהוא מנשק אותה?!
מרוב כעס זזתי ורציתי ללכת משם, התחלתי לחפש את הבגדים שלי, ברגע שמצאתי את החולצה הוא הפסיק לנשק אותה, לקח לי את החולצה מהיד והעיף אותה הצידה.
הוא ראה את המבט הכועס והנעלב בעיניים שלי, לא היינו צריכים לדבר כדי להבין אחד את השני. היה לו את המבט המעצבן שלו מבט ששואל "את בוטחת בי?" "את סומכת עליי?" . אי אפשר לעמוד בפני המבט הזה, השפלתי את עיניי והוא נראה מרוצה. הוא לקח אותי לספה והושיב אותי על ברכיים שלו. אני לא אוהבת את התנוחה זו, היא משפילה. הוא אוהב להכאיב בצורה הזאת, ככה הוא קרוב אליי, ככה הוא עוזר לי יותר טוב להתגבר על הכאב. הספאנקים לא איחרו להגיע, כל אחד יותר חזק מקודמו.
הוא הפסיק כל כמה ספאנקים כדי ללטף לעסות ולנשק. התחלתי להרגיש את השריפה המענגת כל כך אחרי כל ספאנק, מתגרה בו כשמסרבת להוציא קולות של כאב או הנאה, משתדלת לחייך חיוך שאומר "יש לך עוד, תן גז".
לא ספרתי אחרי כמה ספאנקים הוא השכיב אותי על הגב, אבל לא הספקתי לחשוב יותר מדיי, מייד הבחורה התיישבה לי על הפרצוף והתחילה לזוז. הרבה זמן עבר מאז שירדתי לבחורה, אפשר לומר שכמעט התגעגעתי לטעם לריח ולמגע של הבחורות. התחלתי ללקק את הבחורה והיא בתגובה התחילה לגנוח בקולי קולות. שמעתי אותו מגחך מהצד נהנה מהסיטואציה, היה רעש של המצבטים שלו, שיעשעה אותי העובדה שהוא לא יוכל לשים עליי את המצבטים כי הפטמות שלי מכוסות בתחת של הבחורה, פתאום הרגשתי צביטה חזקה בכוס שלי- הוא שם לי אטב על הדגדגן. כמעט נשכתי את הבחורה מרוב הפתעה מה שרק גרם לה לגנוח יותר בקול. הוא תפס לה את השיער ומשך אותה אליו אחורה כדי לנשק אותה. רציתי שהיא תגמור כבר כדי שהוא יפסיק לנשק אותה ולענג אותה במקום אותי, ממתי אני הפכתי להיות קנאית...?
הגברתי את הקצב, הבחורה התחילה לרעוד קלות לפני הגמירה וסיננה בלי לחשוב שמישהו שומע "מה את עושה לי?", ככל שהגניחות התגברו הגברתי את הקצב ואז התחילו הרעידות הגדולות, היא התרוממה מעט והשפריצה כאילו היא מנסה לכבות שריפה עכשיו, הצלחתי להתחמק מהר וחלק פגע ברגל שלו.
הוא הסתכל עליי במבט נדהם, "אם את יורדת למישהי את צריכה לעשות את זה נקי, בואי נלמד אותך איך"
ידעתי מה הוא מבקש, והוא ידע שקשה לי עם הבקשה, ובכל זאת התקרבתי אליו עומדת על הברכיים ומתחילה לרדת לו. הוא תפס לי את השיער ואסף אותו ליד אחת שלו והתחיל לסובב את השיער עד שנמתח מאוד. אני אוהבת שהוא מושך לי בשיער, מקפל את השיער ומושך את החלק של העורף הכי חזק. הוא יודע ששם אני הכי רגישה, דבר שגורם לי להפסיק לרדת לו לרגע. זו בדיוק ההזדמנות שהוא חיכה לה כדי להתחיל לזוז בעצממו ולזיין לי את הגרון. ניסיתי להתרכז בנשימות נכונות ובדיכוי רפלקס ההקאה. הוא קרא לבחורה שבאה והתחילה ללקק אותו בתחת, חשבתי לעצמי שהוא הסתדר יופי, בחורה אחת מלקקת לו את התחת ולבחורה השנייה הוא מזיין את הגרון. הוא הפסיק והתחיל לזוז בעדינות יותר והשפריץ לי בתוך הפה מבלי להזהיר אותי לפני. כשהוא סיים הוא הפסיק את הבחורה משך לי בשיער כדי שאתרומם אליו והתסכל לי בעיניים. אני שלא אוהבת שגומרים לי בפה עדיין החזקתי את השפיך שלו בפה מחכה לרגע הנכון. איך שהחיוך שלו התחיל לעלות ירקתי עליו את כל השפיך שלו וזה כיסה לו אץ הפרצוף.
אני לא חושבת שהוא תיאר לעצמו שאני אעשה את זה ובגלל זה לקח לו כמה שניות להגיב- הוא ניגב את הפנים שלו עם מטליות העיף אותי לקיר, החזיק את שתי ידיי ביד אחת שלו מעליי והתחיל לתת לי ספאנקים מכל הלב. הוא לא ליטף אותי הפעם באמצע, כאב לי ושרף לי, הוא נשען עליי ולחש לי "את תתחרטי על זה, היום אני אגרום לך לצעוק מרוב כאב".הוא קרא לבחורה שתבוא ותעמוד ביני ובין הקיר ושתחזיק לי את הידיים, הוא עבר לשוט. יש לו שוט זנבות מעור שהוא צירף אליו באמצע שרשרת קטנה מברזל, מאוד אכזרי, מאוד כואב, מאוד מהנה...מידי פעם ברחו לי ציוצים קטנים כדי להתמודד עם הכאב, המגע של הבחורה עזר, התחלתי לנשק לה את הצוואר מחכה להצלפה הבאה שתגרום לי להתכווץ עוד קצת. הוא לקח אותי לשולחן וקשר לי כל רגל לרגל של שולחן. לאחר מכן הוא קשר לי את הידיים והעביר את החבל לצד השני של השולחן כך שהייתי מכופפת מבלי יכולת לזוז. הוא התחיל לזיין אותי מאחורה, יודע שאני פחות אוהבת את זה. אומר לבחורה שכשיסמן לה היא צריכה לשחרר אותי. לאט לאט חלקיקים של הנאה מהולה בהשפלה ובכאב עלו לגרון שלי וגרמו לי לגנוח גניחות קטנות, מנסות להתחבא. הוא סימן לבחורה שתלך להדליק את הנרות, התפלאתי, הוא לא משתשמש בשעווה בדרך כלל, הוא פחות אוהב. היא מגיעה ומתחילה לטפטף עלי שעווה, עכשיו אני לא מצליחה כבר להחניק את הקולות שיוצאים לי מהפה. אני מרגישה שהוא רק נדלק מזה יותר ומנסה כמה שאפשר להחניק את האנחות שיוצאות לי מהגרון. הוא סימן לבחורה שתפסיק ושתשחרר אותי, תוך שניות הרגליים והידיים שלי היו משוחררות, הוא סובב אותי השפיל לי את הראש כלפי הרצפה וגמר על הרצפה, כשאנחת הנאה משתחררת לה לאוזניים שלי, אח כמה שאני אוהבת לשמוע אותו גומר... הוא מחווה על הרצפה ואומר לי ללקק, אני כמובן כמתנגדת נחרצת לשפיך שנמצא בפה שלי לא זזתי לכיוון הרצפה. הוא לא ראה את זה בעין יפה, ראיתי שהוא מתחיל להתעצבן. הוא הוריד אותי על ארבע ואמר לי לרדת לבחורה כשאני על ארבע, הוא הרים את השוט שלו והתחיל להצליף. הייתי צריכה לספור, התבלבתי לפחות ארבע פעמים, או שהייתי מרוכזת בכאב או שהייתי מרוכזת בבחורה שמתחילה שוב לגנוח. לאחר הבלבול הרביעי שלי הוא הפסיק, התחיל ללטף אותי ולעסות את האיזורים שחטפו, הוא לחש לי "את סקסית וחוצפנית ואני הולך לזיין אותך עכשיו ובסוף לגמור לך על הפרצוף"....
כמו שאמרתי , זה היה ביום שני, וזה היה כיף(-: