אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

untitled

מה שבא לי
לפני 3 שנים. 7 באוקטובר 2020 בשעה 18:47

פעם באיזה מפגש כלובנים/סדנא איך לומדים לשלוט. עניתי מה שעניתי אז. והיום שוב חזרתי לזה עם תובנות אחרות. כתנאי הכרחי צריך שיהיה צורך פנימי ואחכ צריך מבנה אישיות מסוים. כל אחד מביא את סגנונו ולאורך זמן מגבש ומלטש. זה בערך כמו לומר איך לומדים להיות חכם. בלי שזה נשמע יומרני. מהי חכמה האם האדם מגיע עם יכולות ומוטיבציה.

מה שאני מנסה לומר שזה אמור להגיע מהאדם עצמו שהוא מוצא שהמקום השולט ממלא בו משהו מהותי מיני או לא מיני. יש שנוטים לצד מעשי יש שנוטים לצד רוחני יש מרוחקים ואנטיפטים ויש שלא או גם וגם. אחרי התנאים הללו תנאי הסף. יש את האלמנט הכי מהותי והוא תחושת העצמי. אני חושב שרק בגילאים בוגרים אחרי נסיון חיים עשיר מגיעים לתחושת עצמי שלמה מפויסת ומצומצמת פחדים. מה שעושה את ההתנהלות בתהליך לנינוחה יותר בטוחה ומהנה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כמדומני:) וחגשמח

 

וזה השיר הכלובני המעולה של ספקטור דניאלה

נשלטת חושבת{מתרשם לעומ} - מסכימה איתך. באותה מידה אני חושבת שרק בגילאים בוגרים עם נסיון חיים יכולה אישה להיות נשלטת ולהבין את העומק שיש בהגדרה הזו.
לפני 3 שנים
הוא​(שולט) - כן אבל לא באופן גורף הכרתי נשים צעירות שהיו בוגרות מנטלית מאחרות בוגרות כרונולוגית תודבר גברים אני מניח. אבל לגיל/נסיון חיים יש משקל
לפני 3 שנים
natti​(נשלטת) - יש לאדם את זה או שאין לו
זה לא בר למידה.
לפני 3 שנים
הוא​(שולט) - לגמרי נתי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י