לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפחתי

כאן אני אתאר "טיפול" בשפחתי האהובה. נכתב ברצינות רבה עם טיפה של הומור עצמי.
לפני 12 שנים. 24 במאי 2011 בשעה 16:17



השפחה שלי עלתה הון תועפות. החלטתי למכור אותה לכל המרבה במחיר.

היא לבשה בגד גוף רשת שכיסה את ידייה, הבליט את שדייה היפות ונגמר עם משולש מקדימה בכוס שלה. מאחורה התחיל בצורת חוטיני עד המותן ושם התרחב לגב היפה שלה. הרשת עשתה לפיטמותיה שירות טוב. הפיטמה אחד ביצבצה בין החורים של הרשת, פיטמה אחרת נלחצה מתחת הרשת.

היא עמדה וצחקה. כנראה עוד לא הבינה מה מחכה לה. הסברתי לה מה מצפה לה היום. אמרתי לרדת על הברכיים. היא סירבה בטענה שזה לא נוח ועוד איזה בלה בלה. כנראה שכחה מה זה להיות שפחה מחונכת. נצטרך לעבוד על זה לפני המכירה. אמרתי לה להביא שרפרף נמוך ולהתישב עליו מול המראה תוך כדי פיסוק רחב של רגלייה. התחלתי לגעת בה כדי לבדוק את הסחורה לפני המכירה. שדיים היו רכות ונעימות למגע. צווארה היה מהמם. טוסיק היה רך בצורת אגס. בכוס היא הפריעה לי לגעת עם ידייה כי זה דגדג אותה. הגיע זמן לקשור את הסחורה ולאמן אותה כי אחרת אף קונה לא ירצה אותה במצב כזה. הצמדתי את הכסא מאחורי גבה. קשרתי חבלים מעל ומתחת לשדייה אל כסא מאחור וחבל ביניהם. שדייה היו קשורות והיא הייתה קשורה לכסא. עכשיו נשארו ידייה. אזקתי את ידייה מתחת לרגלייה. אך השפחה אמרה לי שהיא לא יכולה לפסק כך רגליים. נפלתי על שיפחה עם יוזמה וחכמה. אזקתי יד אחד אל הכסא. יד שניה קשרתי עם מטפחת גם לכסא. קשרתי לרגליה חפץ כבד שיקשה על תנועתה.

שאלתי אותה למיומנות שלה כשפחת מין. היא אמרה שיודעת לעשות סקס טוב. תשובתה לא סיפקה אותי. אמרתי לה לפרט. היא לא פירטה. הגיע זמן לסתום לה את הפה. ממילא לא מתאים לי לשמוע שטויות האלה. הכנסתי לה תפוח לפה. אמרתי לה לנגוס ושהתפוח לא יפול. הוא כמובן נפל והיא לעסה תפוח שנשאר לה בפה. כל זה קורה לי כי נפלתי על שיפחה "בתולה" ולא מחונכת. נתתי לה מכה עם שוט רכיבה בצד של הטוסיק שבלט בזמן ישיבה על השרפרף. הכנסתי לה חסם פה. אמרתי לה כשיהיה לה פירוט לשירותיה שתהנהן בראשה. לא עבר הרבה זמן וראשה "בישל" תפרית מוכן לשרת את הקונים. הורדתי לה את החסם פה. היא אמרה שאוהבת למצוץ, ללקק. אוהבת מין אנאלי. נתתי לה ללקק את הרגל. היא הוציאה לשון וליקקה. אחר כך עברה לכף הרגל ומצצה בשקיקה את הבוהן ברגל. הכנסתי לה זין עמוק לתוך פיה. המציצה היתה מצויינת. הרשתי לה גם ללקק לי את הזין. לשונה היה מלא רוק. זה היה ממש מהנה.

חשבתי שכדאי להרגיע אותה לפני בוא הקונים. ירדתי עם ידי לכוס שלה. התחלתי לשפשף את הדגדן שלה , שהיה מאוד רטוב כבר, עם אצבע שלי. עם יד השניה עברתי על גופה הרך ומהמם. התחלתי למעוך את השדייה תוך כדי שיפשוף דגדגנה. היא התחילה להאנח. מרוב הנאה שלה היא התחילה להדרדר ממצב ישיבה שלה אך הקשירה לכסא החזיקה אותה. היא אמרה אני תיכף גומרת אדוני. הרשתי לה לגמור. היא רעדה כולה וגמרה. ייצבתי את ישיבתה הקשורה. נתתי לה לנוח קלות.
התחילו להגיע קונים.

הקונה הראשון התרשם לטובה ממראה הסחורה. נתן לה למצוץ. היא מצצה ממש טוב. הוא הלך ואמר שיחשוב.

שאלתי אותה למה לא קנה אותה. היא אמרה שלא יודעת.
הקונה השני ביקש שתלקק לו את התחת ואחר כך רימינג. רימיניג היה על הפנים לדבריו. הוא אמר ששיפחה על הפנים והלך. שאלתי אותה למה היא לא משתדלת. היא אמרה שרוצה : " להשאר איתך, אדוני". זה לא היה מקובל עלי ואם היא לא תשתף פעולה היא תחטוף עונשים. התרתי לה את הקשירות. פקדתי עליה לעמוד, להישען על הקיר עם פיסוק ברגלייה. נתתי לה מכות טובות בטוסיק. פקדתי לעבור על ארבע ולהתחיל לזחול.

אחרי כמה דקות כאלה היא אמרה שתשתדל יותר. נתתי לה להמשיך לזחול ככה עוד כמה זמן.
פתאום התחרטתי . החלטתי להשאיר אותה אצלי.

נפל עלי רצון קצת ללטף אותה עם נוצה. אמרתי לה לעמוד על ארבע, לפסק רגליים רחב מאוד ולהרים את הטוסיק גבוה. היא הרימה גם את ראשה. כנראה אי אפשר להרים את הטוסיק ללא הרמת הראש. התחלתי ללטף אותה עם נוצה ושוט. תוך כדי כך הצלפתי בה עם השוט בטוסיק הרך ויפה שלה. ראיתי את הכוס הרטוב שלה.

התחשק לי כבר לזיין אותו.
אבל לפני זה היה לה חוב קטן. אמרתי לה לשכב על הספה על הגב. התישבתי לה על הפנים. קיבלתי רימינג טוב עם הלשון והאף שלה.

זיון, כמובן, היה טוב כמו תמיד


לפני 13 שנים. 9 באפריל 2011 בשעה 12:27


היא עמדה מולי כמעט ערומה. על גופה היפה היתה חולצה שקופה שהבליטה ציצים קטנים שנראו מתוקים כל כך, תחתון חוטיני "דו צדדי" שהראה את כל הכוס המסופר קצוץ וטוסיק לאויר העולם, גרביונים ומגפיים בובתיים. בעצם זאת היתה בובה מתוקה שירדה מהמדף. בגלל שעבר די זמן מאז ש"נפגשנו" היא היתה די מהוססת וחייכה בעצבנות.

היא עמדה כך מולי כשידייה משולבות מעל הכוס ומסתירות את כל היופי וציחקקה. שאלתי אותה לפשר הציחקוקים. היא אמרה שהיא מתביישת מאדונה - ממני. זה די הפתיעה אותי . הרי זה לא פעם ראשונה שאני רואה אותה במצב כזה. כנראה הציפיה לבאות השפיעה עליה.

לאחר שיחה קצרה פקדתי עליה לעבור על ארבע. היא עברה למצב המתאים למעמדה ושכחה להגיד כן אדוני. כנראה מזמן שעבר מאז פגישתנו הקודמת היא שכחה את הנימוסים. טוב אני טוב בלהגדיר את הגבולות. ואני גם אישיות רכה ולא אלימה. אז נתתי לה מכה קלה בטוסיק עם מחבט רכיבה. מעכשיו פקדתי עליה להגיד כל פעם אדוני האהוב. הרי אני רוצה להיות אהוב ולא סתם אדון. ענדתי על צוארה המהמם גם קולר עם שרשרת להשלמת המראה. ופקדתי לפסק רגלייה רחב תוך כדי עמידה על ארבע והרמת הטוסיק מעלה כדי שאני אוכל להתבונן במראה החותיני הדו צדדי המושלם. מולי היה כוס מתוק וטוסיק שאני כל כך סוגד לו. העמידה על ארבע היתה עם פנים שלה מול הראי כדי שהיא תוכל להתבונן בעצמה ובי תוך כדי.

העמידה על ארבע עם רגליים מפוסקות נראתה לי נינוחה מדי. שפחתי צריכה להתאמץ בשבילי ולכן פקדתי עליה לפסק עוד יותר רגליים ועוד יותר עד שוידאתי שיותר היא לא יכולה מבחינה פיזית ולהרים טוסיק יותר ויותר גבוה. כל זה תוך כדי עמידה על ארבע כשאני מתבוננן ביופי נגלה בפני. כנראה צריך יהיה לאמן אותה קצת ביוגה.

אחרי השתדלות הרבה שלה בדקתי את הכוס כשאני מזיז לה את חוט של החוטיני דו"צ הצידה.כוס היפה שלה היה מלא רטיבות נעימה. גם סביבו ברגליים היתה רטיבות רבה שנזלה מתוך הכוס היפה שלה. אמרתי לה שאני רואה שהיא נהנת להיות מושפלת. התחלתי קצת ללטף אותה עם האצבע בדגדן. היא סגרה את העיניים מתוך הנאה. פקדתי עליה לפתוח עיניים ולהמשיך להסתכל עלי דרך המראה. זה נראה ממש קשה בשבילה. היא תמיד בהנאה סוגרת עיניים. אבל היא לא רצתה לאכזב את אדונה האהוב וצייתה. מכיוון שהיא לא תוכל לעמוד על שלוש וברצוני לפנק אותה במיוחד שלא התראנו די זמן המשכתי לגרות את הדגדגן. היא התחילה להתנשף. המאמץ בלהחזיק את עינייה פתוחות בעמידה הזאת נהיה בלתי נסבל בשבילה. היא ביקשה לסגור אותם. מכיוון שאני שולט רחמן עם לב חלש אמרתי לה להתחנן תוך כדי שאני ממשיך לגרות אותה בדגדן. היא מתנשפת כולה . רגלייה רועדות תוך כדי עמידה על ארבע בפיסוק מאוד רחב ועינייה פקוחות.היא התחילה להתחנן בפני. לבי לא עמד יותר ב"סבל" שלה. הרשתי לה לסגור עיניים. היא התחילה להאנח ולהתנשף ולרעוד. היא גמרה. הרשתי לה לרדת מפוזיציה ולנוח.

הרגליים שלי התגעגעו לליקוקים שלה. במיוחד מתחת לברך. בעודה עומדת על ברכיים היא התחילה ללקק לי את הרגליים כשאני מכוון אותה. עברה לכפות הרגליים. במיוחד אהבתי את הבוהן. אין כמו הרגשה כשהכלבה מלקקת לך את הבוהן.

אמרתי לה ללכת לשים תחתון. פקדתי עליה לעמוד עם גב אלי כשידייה על דלת פלדלת בכניסה לדירה. הכנסתי לה דילדו לכוס והיא לבשה תחתון. ברצוני לפנק אותה התחתלתי לגרות לה דגדגן תוך כדי שאני מזיז לה את דילדו. שמתי לה אטב על הפיטמה. היא השמיעה אנקת כאב קצרה. התחילה להתנשף וגמרה. הרשתי לה לשבת על הספה ולנוח. אחרי מנוחה קצרה אמרתי שספה לא נועדה למשרתות ופקדתי עליה לרדת לריצפה - מקום שנועד לה.

היא זחלה לכיווני על ארבע. הורידה לי מכנס ותחתון. התחילה למצוץ. אחר כך ליקקה את הביצים. ביקשה ממני לעלות לספה. עמדה על ברכיים על הריצפה.התחילה ללקק לי בישבני. עברה עם לשונה פנימה . התחלתי להאנח. פתאום הרגשתי נשיכה על לחי של התחת. השיפחה מתמרדת! הגיעה הזמן ללמד אותה את מקומה. פקדתי עליה לעמוד ולפסק רגליים. קיבלה כמה ספנקים טובים לישבן. שאלתי מה תפקידה. היא ענתה לי שהיא שפחה של אדונה האהוב. לימוד מקומה ביררכיה הצליח.

היא סיפרה לי שנעים לה הרגשה של דילדו בכוס. הגיע הזמן לאמן את הוגינה שלה. הורדתי לה תחתונים. פקדתי עליה ללכת בחדר עם דילדו בתוך הכוס שלה ולספור אחד שתיים שלוש. היא בקושי הרימה רגליים. נתתי לה כמה מכות עם מחבט הרכיבה בטוסיק שלה ופקדתי להרים גבוה רגליים, להמשיך ללכת ולספור. הדילדו החליק ממנה לריצפה. פרצופה היה מאוכזב מכך שהיא נכשלה. היא קיבלה ספנק בטוסיק. הוסבר לה להשתדל טוב יותר ולהחזיר את הדילדו עם היד בחזרה לפני שהוא מחליק החוצה. היא התחילה ללכת ולהחזיק את הדילדו עם ידה. "הוסבר" לה מהר מאוד שזה לא מקובל. היא המשיכה ללכת איתו בתוכה, לספור ולהחזיר כל כמה דקות עם היד לתוכה בחזרה. אחרי כמה דקות של אימונים החלטתי להגביר את הקושי. פקדתי עליה לזחול על ארבע ולא להפיל את הדילדו. המשימה היתה עוד יותר קשה. היא זחלה לאט , ספרה והחזירה כל דקה את הדילדו עם היד לתוך הכוס . נתתי לה מכה עם מחבט רכיבה בטוסיק כדי שתגביר את הקצב.

אחרי האימון מפרך הגיע הזמן לזיין את הסחורה. הרשתי לה לעלות על הספה. זיינתי אותה בכל מיני תנוחות תוך כדי שאני מושך בשרשרת שמחוברת לקולר שלה.