סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא יכולה להשתחרר

מחשבות דברים וגברים שעוברים עלי
לפני שנה. 8 במרץ 2023 בשעה 18:26

עבדתי מהבית לשם שינוי אבל הייתי חרמנית כי המון זמן לא קיבלתי. נכנסתי לצ'אט למרות שדי ידעתי שיהיה קשה למצוא - כי לרוב אין מיקום ובשעות האור בעייתי למצוא מקום בטבע...
אחרי כרבע שעה דיברתי עם מישהו שאמר שהוא שליח וולט ויש לו זמן רק לזיון חפוז בלבד. - אני אוהבת גברים חרמנים שמחפשים לפרוק. היה צהריים ואני מכירה מקומות באוטו או בטבע שמתאימות רק לשעות החושך
אבל... הוא שכנע אותי שהוא מכיר מקום ליד תחנת הרכבת שיוכל לזיין אותי בלי בעיה גם בשעות האור. הייתי סקפטי, אבל עוד יותר מזה - חרמן. יצאתי לכיון וניפגשנו בחניה ליד הרכבת - הוא רצה שניכנס בין העצים ממש ליד החניה - חששתי וסימנתי לו שאין מצב.
הוא לא ויתר וסימן שאסע אחריו. נסענו כ-2 דקות וסימן לי לרדת מהכביש וסימן לי איך לחנות. חניתי, והוא נשאר עם הקסדה והכל וסימן לי ולצאת מהאוטו לכת מסביב ולהתכופף.  חששתי כי מלא מכוניות עוברות אבל נכנסתי למוד של לציית לגבר בקסדה.
נתתי לו קונדום וג'ל והפשלתי מכנסיים והתכופפתי. בשניה הרגשתי אותו נכנס ויוצא כמה פעמים ואז גומר. בקושי הספקתי להתאושש ולהסתובב ושמעתי את הטוסטוס שלו נוסע.
תודה על הזיון החפוז
אתחיל להזמין יותר WOLT...

לפני שנה. 3 בפברואר 2023 בשעה 15:19

באחרונה כל מיני דברים מחזירים אותי לתחילת הדרך לפני לא מעט שנים. לתקופת החינוך ואילוף שלי.

הוא היה הגבר השלישי שמצצתי אבל מהר מאוד התמכרתי והוא השתלט עלי יותר ויותר. הייתי שלו מעל שנתיים וחצי מלבד כשבועיים שניסיתי לברוח ממנו אחרי משבר.

בצהריים הלכתי ברחוב וראיתי מישהו כנראה מאלף את הכלב שלו - הולך איתו ונעצר כדי לחנך אותי ללכת צמוד אליו ולעצור איתו. משהו קטן אבל החזיר אותי לרגעים שעוד הייתי תמים למדי בתחילת הדרך עם השולט הראשון.

לפני שנה. 19 בדצמבר 2022 בשעה 14:08

השולט ראשון שלי חדר מאוד עמוק אצלי והשאיר המון דברים שנותרו עד עכשיו ואני בטוח שישארו עוד הרבה זמן.

הייתי שלו מעל שנתיים וחצי ומה שהתחיל כמציצות עקראיות עבר ל"אילוף" לרדת לו במקומות שונים ולפי סימנים שחשבתי שהוא המציא. מסתבר שהסימנים האלה די מוסכמים ומוכרים בעולם הבדס"מ.
רק היום במקרה נתקלתי ברשימה כאן: 61KcI1+qXYL.jpg
אמנם היו לו ווראיאציות עליהן - אבל בגדול זה זה.

 

 

לפני שנה. 4 בספטמבר 2022 בשעה 6:11

כל הזמן נזכר במציצה שנתתי לערבי בשירותים בגן הפעמון (בלוג קודם). אחרי מחשבה רבה ברור לי שהוא חיכה שם לטרף. היה מטופח, מגולח למשעי למעלה ולמטה, לבוש בקפידה, עם תיק קטן עם ג'ל, קונדומים ומגבונים... אין ספר שזה היה מתוכן.

המחשבות שעולות לי - היה ברור לו שהוא עורב לטרף. זה היה יום של פיקניקים מלא משפחות - והוא הגיע לשם לחפש טרף.

מוזר לי להרגיש כמו טרף, אבל כנראה שזה מה שאני.

 

לפני שנה. 25 באוגוסט 2022 בשעה 9:00

נסענו למפגש עם המשפחה הרחבה בירושלים. הם דתיים עם הרבה ילדים וענייני כשרות אז קבעו לסוג של פיקניק בגן הפעמון - הם יביאו את האוכל ואנו את שתיה (ככה מתגברים על בעיית הכשרות). ידעתי שאני מגיע לעוד מפגש משפחתי משעמם...

הגענו לשם בשעה 16:00 כזה, היה חם אבל בסך הכל מקום נחמד בין עצי הזית הישנים. אחרי כשעה קמתי ללכת לשירותים שהיו לא רחוקים. הפתח לשירותים נמצא מאחורי סוג של חומה שחוסמת את הראות מהגינה הציבורית. כשבאתי לכיון מרחוק כבר ראיתי ערבי צעיר – אולי 25 כזה, לבוש בקפידה בצבע שחור ומאוד מטופח. מה שמיד עורר את תשומת ליבי היה זה שהוא עמד ליד החומר ממול לכניסה לשירותים והביט במבטים כאלה. כשהתקרבתי הסתכלנו אחד על השני. אני קצת השתהיתי בחוץ לפני שנכנסתי והשפלתי מבט, הוא עקף אותי ועבר ממש לידי ונכנס לשירותים הראשונים – שירותי נכים ושאיר את הדלת מעט פתוחה.

חיכיתי דקה קלה והסתכלתי מסביב – היה ריק – ופתחתי מעט את הדלת לתא שלו והוא בדיוק עמד רחוק מהאסלה והיה בתהליך להוציא את הזיין מהמכנס. הוא הסתכל עלי ומיד הבנתי - ונכנסתי ונעלתי את הדלת. בלי מילה ירדתי למצוץ לו שם כאילו שזה טבעי ושכאילו שסוכם מראש. אחרי כמה דקות הוא הושיט יד לתיק – אני עדיין עסוק למטה – ושמעתי רעש של קונדום. לצערי לא באתי מוכן לזיון – כלומר לא התנקיתי במיוחד. וסימנתי שלא מתאים לי. הוא שם את הראש אחורה על הקיר ונאנח קלות. המשכתי עוד קצת עד שהוא גמר – כיונתיאת הזרע החם שלו לחזה ותחתונים שלי. הוא סגר את המכנס ויצא ואני נשארתי שם להתמרח ולהתאושש.

חזרתי למשפחה עם חיוך רחב במיוחד וכל המיפגש רק חשבתי על הזיין שלו... ועל התחושה של הזרע שלו עדיין עלי.

חוויה לא צפויה. תודה לך אחמד (או איך שקוראים לך).

לפני שנה. 23 במאי 2022 בשעה 15:31

כבר תקופה מחפש שולט קבוע דיסקרטי ומבין. מאוד קשה למצוא פה רציני.

די התייאשתי ומחפש אקטיביים דיסקרטיים מזדמנים - לבינתיים.

נהג משאית הציע לי סיבוב לילי איתו - היה לי לילה חופשי כי היא יצאה למשמרת לילה. נדלקתי על הרעיון.

עליתי למשאית שלו בשעה 23:20 וירדתי (!!) בשעה 04:00 בבוקר.

המשאית גבוהה ולא רואים מבחוץ - אז רוב הזמן הייתי עם ביבי דול - הרגשתי חמה ומיוחמת מוות. מציצות בדרך ובצדי הדרך, וגם כמה חדירות במקומות שעצרנו.

בזמן שהוא פירק סחורה אני הסתתרתי כזה בקבינה כדי שלא יראו... כשהוא נכנס מיד התחברתי לזיין שלו. היה מדהים!
הייתי רוצה שיהיה יותר זמן לזיונים - אבל הוא היה צריך לפרוק סחורה כמה מקומות.

העיקר שחזרתי הביתה עם חוויה מיוחדת.

תוגה לך נהגוס!

לפני שנתיים. 5 באפריל 2022 בשעה 11:56

כל כך האמנתי שהוא רציני - בסוף אכזבה גדולה כשהוא פשוט נעלם לו!

שוב חוזרת לחפש שולט גברי אק דיסקרטי להתמסר אליו בסתר.

לפני שנתיים. 23 בנובמבר 2021 בשעה 9:19

זה התחיל מפניה שלי אליו. כבר תקופה שאני מחפשת שולט מנוסה ורציני. למדתי שיש כאן לא מעט טוענים לכתר – אך ממש לא יודעים מהי המשמעות האמיתית של אדון. בשיחה הבנתי שיש לו נשלטים ונשלטות אחרות – אך למדתי את מקומי לצד אחרים. איני מצפה להיות בקשר בלעדי עם אדון. התחברתי מיד לסגנון והשיחה, הרגשתי את שליטתו מרחוק והבנתי שיש לי עניין עם מישהו שהוא לא רק מנוסה ומבין אלא גם כזה שאוכל לסמוך עליו עם הזמן ולהפקיד בידו את נפשי וגופי. כבר התחלתי להתרגש.

קבענו מפגש ראשון באוטו – שאני אצא ל"הליכה" ושהוא יאסוף אותי, ניכנס לשדה ואתמסר אליו. היום המיוחל הגיע והתרגשתי. הוא הורה לי שאגיע עם חוטיני ושאשלח לו צילום של כל התחתונים הנשיים שיש לי. לצערי שני החוטיניים שהיו לי כבר לא בנמצא – האחד נקרע ע"י מישהו מאוד אגרסיבי ואחר דרש שאשאיר לו. אך יש לי מספר תחתונים נשיים שהאדון הקבוע שלי בזמנו דרש שאלבש לעבודה לפי דרישה . שלחתי לו תמונה שלהם והוא בחר בתחתון הסגול עם התחרה. מאוחר יותר הצלחתי למצוא ביבי-דול בורדו שהיה לי ושלחתי לו תמונה והוא הורה גם אותו ללבוש למפגש. את הסגול בסתר לבשתי מאותו רגע...

הערב סופסוף הגיע. אמרתי בבית שאני יוצאת מאוחר יותר להליכה. התרגשות התארגנתי ולבשתי את התחתון הסגול ומעליו את הביבי-דול, לבשתי מכנסי ספורט וזקט קל וסגרתי שלא יראו את הביבי-דול. לקחתי ג'ל וכמה קונדומים ויצאתי לחכות לו בצומת. הרגשתי כמו זונה שמחכה ללקו - אוהבת את תחושה. קיוויתי שלא יתאכזב מהמראה והשירות שלי. רציתי כ"כ שאצליח ללמוד איך לספק אותו. הוא אכן הגיע ובהתרגשות נכנסתי למושב האחורי כפי שהורה לי מראש. לא ממש ראיתי אותו אבל כבר הרגשתי את השליטה שלו עלי. התיישבתי בכיסא מאחור בלי מילה, הסרתי את הג'קט ומכנסי הספורט ונשארתי עם הביב-דול ותחתון נשי בלבד – הכל לפי ההוראות שלו מראש.

הנחיתי אותי לשדה ושם אמר לי לעבור לכיסא הקדמי ולהתחיל למצוץ לו. פתחתי לאדון את המכנס כדי לראות אתה זיין שכ"כ חיכיתי לו – אם הוא מכובד ורציני ואם אוכל להתחבר ולהתמסר אליו. התרגשתי ונראה לי שהוא הרגיש. היה לו כלי מכובד וקשה כמו אבן - כמו שאוהבת. התרגשתי מכל עליה וירידה. אך קשה למצוץ מאוד עמוק במשובים הקדמיים ואני רציתי להרגיש אותו מגרד לי בגרון. רציתי שייקח פיקוד על הפה והגרון ודרכו על הראש שלי. רציתי להרגיש אותו מפמפם לי את הגרון שלי ופשוט להיות לו חור מענד. אחרי זמן קצר הורה לי לצאת ולרדת מצב הטבעי כדי לקבל את הזיין העבה וגדול לגרון שלי - אהבתי! התחלתי להכניס ולהוציא ולשאוב את הזיין היפה – אך העובי והגודל אילצו אותי מידי פעם להפסיק כי הוא ממש גדול ואני לא מורגל לגודל כזה. ככל שהזמן התקדם למדתי איך למצוץ ולעשות לזיין היפה שלו טוב.

אחרי זמן הוא החליט שהוא רוצה לזיין אותי מאחור. די חששתי בגלל העובי אבל נרגשתי. הלבשתי עליו את הקונדום עם הפה - כפי שלימד אותי השולט הקבוע. הוא כופף אותי על מכסה המנוע והוריד מעט את התחתון הכניס אצבע משומנת וכבר הייתי בשלה ומיוחמת לקבל אותו להתמסר לספק אותו. להרגיש את הגבריות שלו משתלט על גופי, ודרכו לנפשי. להרגיש את הבעלות שלו עלי. בשבילי זיון הוא קודם כל מעשה בעלות והתמסרות לאדון. ואכן הוא נכנס – התרחבתי בשמחה אך בכאב כדי לקבל את הגבריות שלו. אני יודעת שכל מעשה בעלות – פיזית, מינית ומנטאלית – כואבת בתחילה, אך ברגע שאני עוברת את השלב הזה אני מוצפת בהתרגשות ועונג, ובתחושה שנכבשת. הוא התחיל לפמפם אותי עוד ועוד. התחלתי להמריא למקום הזה – למקום שקשה לי לתאר, מקום שבו אני מרגישה שאני כולי חור לשימושו של גבר אמיתי. מקום שבה אני מקבלת הכי הרבה סיפוק מלהיות כלי לסיפוקו של גבר. מידי פעם כאילו התעוררתי ברעד, סימן שהתחיל תהליך פנימי עמוק. הוא המשיך ככה לפמפם בקצב גובר עוד ועוד, לא בטוחה כמה אני הייתי שם וכמה רק החור שלי היה שלו בשבילו. מידי פעם הוא הורה לי להרים את התחת כמו זונה טובה. הוא פימפם אותי שעה ארוכה והתחילו לי כאבים פנימיים שניסיתי להשתיק אך כנראה שאיני מורגלת – לא בנפח ולא בכמות הזמן ועוצמת הפימפום. כנראה שיקח לי זמן להתרגל עליו. (קצת חשש ממה יהיה אחרי שכבר לא אהיה איתו – כבר לא אוכל יותר להנות כי לא מאמינה שאחרים יכולים להיות כ"כ גדולים וגם להחזיק כ"כ הרבה זמן?). הוא פימפם אך הכאב הלך והתגבר. מצד אחד רציתי שהוא פשוט יעשה את שלו ואני אתמסר אך אחרי זמן מה לא יכולתי יותר – הכאב פילח בי כל פעם מחדש וביקשתי הפסקה. הוא הבין ונענה. חשוב לי תמיד אדון שמצד אחד מוביל אך גם מבין ומתחשב. אני יודעת שאוכל עם הזמן לקבל אותו יותר ויותר.

הוא הסיר את הקונדום והתחיל שוב לפמפם לי את הגרון - כמה התגעגעתי לתחושה הזו. זה מוזר - כאילו יש לי צורך שבו זמנית יזיין לי את הגרון וגם מאחור. כמה מדהימה התחושה של גבר מפמפם את הגרון בקצב – זה ממכר ומשגע בו זמנית. הוא רצה לחזור ולזיין אותי, וגם אני רציתי, אך חששתי שלא אוכל ללכת יותר כמה ימים בגלל הכאבים. במקום זאת הוא השפיך עלי והתמרחתי. אני מקווה שבעתיד אספק אותו יותר ויותר. הוא החזיר אותי למסלול ה"הליכה" שלי. הלכתי לדשא חשוך והתיישבתי לקלוט את כל מה שעבר עלי ובעיקר כדי לחכות שהזרע שקיבלתי מהאדון יתייבש כדי שאוכל להיכנס הביתה בלי שאלות. נכנסתי הביתה ונכנסתי למקלחת – עשיתי כאילו מתקלח והשמרתי את הזרע שלו עלי עד הבוקר. רוצה להתחיל להרגיש את הבעלות שלו על נשמתי וגופי.

 

לפני שנתיים. 30 במאי 2021 בשעה 14:11

אני מאוד יסודית, כבר לפני 5 שבועות שידיעתי על החתונה בי-ם התחלתי לתכנן את הפגישה. אני גרה בשרון ואני צריכה גבר דומיננטי מי-ם שיהיה זמין בערב של החתונה. היו הרבה שדיברתי איתם - אך נעלמו לאורך הדרך. היה אחד מאוד דומיננטי שגם מגיע מידי פעם למרכז אך לא יצא לנו להיפגש - אותו רציתי. הוא מאוד מאוד גברי ומחוספס כזה - כמו שאני אוהבת. כזה שאילו פגשתי אותו ברחוב מיד הייתי נמסה גם כך. הוא ישר נדלק על הרעיון. ככל שהתקרב הערב בגדול נרגשתי יותר ויותר.
הוא כבר שבוע לפני התחיל לתת לי הנחיות - לקנות חוטיני תחרה אדום ולשלוח לו תמונה. (בהתחלה רצה שאני אקח לה - אך מאז שמישהו קרע לי במיפגש - אני לא מסתכנת יותר). הלכתי באותו יום למקום מרוחק וקניתי כמה זוגות כדי שלא יהיה לי מוזר... ושלחתי לו תמונות של כולם. הוא חזר ואמר לי ללבוש את הורוד לעבודה ולשלוח לו תמונה - עשיתי והוא החמיא לי על המראה והביצוע. כל היום הרגשי מיוחמת וחיכיתי כבר ליום שלישי. הוא אסר עלי לעשות סקס איתה או גברים אחרים עד פגשיה וגם לא לאונן - היה מאוד קשה!
ביום שלישי הוא יצר איתי בבוקר קשר לוודא שניפגש - אהבתי. היה מסובך איך ללבוש את החוטיני לחתונה - הרי התלבשנו בחדר שינה לפני החתונה והיא תמיד מתעקשת איזה מכנס וחולצה אלבש... אז רק לפני שיצאנו נכנסתי לשירותים והחלפתי לחוטיני האדום עם התחרה שהוא בחר.
נסענו והייתי חרמן כל הדרך לקראת הפגישה. כשהגענו לחתונה חניתי בכוונה רחוק מהכניסה - למרות שהגענו די מוקדם כדי שיהיה לי תירוץ כשאני נעלם... היא שאלה למה לא לחנות קרוב לאולם - כבר הכנתי תשובה מראש - כדי שכשנצא לא נחכה שכולם ייצאו, וגם פעם חסמו לנו.
נכנסנו לאולם הגדול בי-ם הרגשתי חשופה כזו, אך הרגעתי את אצמי שאיש לא שם לב. ודאגתי לא להתכפף או משהו כזה. נכנסתי לשירותים וסמסתי לו שאני מוכנה בהתראה של 10 דקות לצאת. הוא ענה שיגיע עוד כשעה. לא יכולתי לחכות. אמרתי לה שאני הולך לשירותים ולנשום מהסיגריות - באמת האולם היה מלא בעשן, ואיני מעשנת.
יצאתי והתחלתי ללכת לכיון הכניסה, שם גם האוטו שלנו חנה, הוצאתי מהאוטו שקית קטנה. והוא אסף אותי וחנה בקצה עוד יותר מרוחק. יצאתי לצד שלו. הוא הורה לי להוריד את המכנס ולהראות לו את התחת עם החוטיני, ביצעתי. הוא החמיא לי ממש ונתן לי כמה סטירות לתחת. פרסתי את מגבת המטבח שהיה בשקית וירדתי על ברכיי והכנסתי את הזיין החצי עומד לפה שלי. כ"כ חיכיתי לרגע הזה - ליקקתי את הזיין וביצים החלקות וגדולות שלו. הרגשתי את הזיין מתנפח - תמיד מחמיא לי כשהיין מתנפח בגללי! תחושה עליאית שקשה לתארו. אז הוא החזיק בראש והתחיל לזיין לי את הגרון פנימה חזק החוצה לאט כזה - פנימה עמוק והחזיק שם ובקושי נושמת אך מקבלת באהבה. הייתי כבר בעניים כשאמר שהוא עומד לגמור ושאני אעמוד שיוכל לגמור לי בחוטיני. הוא ממש נצמד אלי ומילא את החוטיני הקטן והאדום בנוזלים הרבים שלו. הוא סובב אותי וניגב את הזיין שלו על התחת שלו - נכנס לאוטו ונסע. אני שם עומדת והזרע החם שזכיתי בו נוטף לתוך המכנס. הורדתי את הגופיה לכסות את החוטיני הספוג והנוזלים הרבים והעליתי את המכנס וחגרתי. הכלתי כאשר אני מרגישה את הנוזלים לאורך הרגל והגיעו לגרביים. מזל שחשבתי על זה קודם ולבשתי גופיה - ולא סתם גופיה - אלא כזו שהיא מאוד ארוכה... חזרתי לאולם ונכנסתי לשירותים לוודא שלא רואים עלי. המכנס היה ג'ינס שחור (בכוונה בחרתי) שספג הכל בלי להראות סימנים. היה סימן עגול על החולצה בצד שמאל (מעל ללב) לא ממש יוכלו לזהות מה זה אבל ראו שזה רטוב. בטח נזל לו בדרך מהפה לי לחוטיני. החלטתי לא לנגב.
חזרתי לשולחן, היא הייתה עסוקה בשולחן אחר עם חברות שלה... המון פעמים הסתכלתי על הכתם היחיד על החולצה. זה התיבש לכתם לבן. כשהיא חזרה ציינתי שנשפך עלי טחינה מהסלט כרובית שהייתה שם. כ"כ רציתי להשאיר כל טיפה עלי. ובתוכי רציתי שעולם יידע כמה אני זונה.
תודה סמיר

לפני 3 שנים. 18 במאי 2020 בשעה 5:22

דיברנו כמה פעמים כאן בצ'אט. הוא מאוד גברי ודומיננטי ואני נשית וזקוקה כבר תקופה לגבר כזה.

לדבריו יש לו הרבה נסיון והמון ביקוש.

הוא אומר שכדי להיפגש איתו אני צריכה להראות התמסרות מראש ומעמיד לי משימה לפני שניפגש.
הפעם כתנאי לפגישת הכרות רצה שבפגישת זום עם העבודה במחשב אני אשב במיני ועקבים ושהוא יראה את זה לייב בזום בטלפון.

הסברתי לו שוב כמו בפעמים קודמות שאני לא מתמסרת לגבר שלא מכירה ושמסוגלת להתמסר רק לגבר אחרי תהליך של הכרות והתמסרות.

הוא טוען שזה מוכיח שאני לא רצינית ולא מסורה באמת!
אני באמת מוכנה להגיע רחוק עם הגבר המתאים אחרי תהליך הכרות והתמסרות, ולא לכל אחד ככה בלי להכיר - אני נורמלית או משהו לא בסדר בי?