צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

LSD

הזוי מטורף, טורף או נטרף?
לפני 14 שנים. 15 במאי 2009 בשעה 22:06

טוב אז כמו שכתבתי קודם ...ברחנו לחיות יחד לפני שייקרה אסון .
חיינו ביחד שנתיים , עם המון קשיים שהערימו עלינו ההורים שלה .
אחרי זמן מה שחיינו ביחד , הסתבר לי שהיא בכלל בעניין של בנות, היא אף פעם לא יכלה לשתף איש במצבה , אז היה לה חבר שהיא בכלל לא זרקה עליו זין , והורים עתיקים בראש שלא ממש יכלה להסביר להם דבר
האהבה אליה גרמה להסכים ולוותר, כל מה שרצתה הסכמתי , כשרצתה את הדברים שהכי כאבו לי הסכמתי, כי אמרתי לעצמי שאהבה ללא תנאים היא לקבל את הצד השני כמו שהוא , אבל הסתבר לי שככל שהעצמתי את אהבתי אליה , תאוותה התעצמה,
לה היה מותר הכל מהכל , לי כלום !
עם הזמן הדברים בנינו הדרדרו הקשר הלך והתרחק, כאב מאוד .
היא חזרה לקשר עם ההורים, אותי הם כבר לעולם לא הסכימו לראות יותר , אנחנו נפרדנו , היא חזקה לגור עם ההורים ,
ואז חזרנו לפרק זמן נוסף ביחד , ושוב מלחמות קיום בין האהבה , להורים , לתאוות , ההורים מצדם שלחו אותה לחו"ל , בזמן שאני חיכיתי ועבדתי . כשהייתה בחו"ל התקשרה ואמרה "מצטערת בגדתי" אוקי אמרתי יהיה בסדר , איך יהיה בסדר אמרה אני יוצאת מלוכלכת איך תוכל המשיך לאהוב אותי , אמרתי שאני יכול , והמשכתי.
ושוב נפרדנו , הפעם אני חיכיתי שהיא תלך לעבודה , ארזתי את דבריי ויצאתי מהדירה , השארתי מפתח ולא הבטתי לאחור , התקשרתי אמרתי לה שעזבתי , והיא אמרה בתגובה "בסדר, נדבר על זה בבית".
אין יותר בית חשבתי לעצמי, וניתקתי .
כשחזרה בערב מהעבודה התקשרה אחוזת אמוק , וצרחה לתוך הפלאפון , אתה באמת לא כאן , עזבת אותי , אני שונאת אותך איך אתה מעיז לעשות לי את זה , מה אני יעשה בלעדיך , לא עניתי , רק הקשבתי , ודמעות חנקו את גרוני .
יומיים עברו , והיא התקשרה שוב ואמרה אני רוצה כמה דברים ממך , בוא נפגש , כואב ודומע עניתי שעדיף שלא , שוב צרחה כמה היא שונאת אותי , והיא לא יכולה בלעדיי ....
טוב התנקנו , עבר4ו להם 7 חודשים ויום הולדתה הגיע ...שלחתי הודעת מזל טוב , והיא השיבה , קבענו להיפגש...ואכן נפגשנו ,
ואוו המפגש היה מטורף ועמוס רגשית ברמות הזויות לחלוטין , בכי , זיונים , הרחנו אחד את השניה , וחיבקנו , ונגענו , ולא הפסקנו להסתכל אחד על השניה , כאילו לא נפרדנו מעולם , האהבה הייתה עוצמתית ומטורפת, יום רדף יום , וכך עבר לו שבוע , מצאנו את עצמנו שוב נבלעים למערבולת רגשית שפתאום הסתבכה בעקבות ביקור של ההורים , שהיה לא נעים בכלל , ושוב התחיל הלחץ המשפחתי , ואני חשבתי לעצמי שאולי הזמן ישנה דברים , הסתבר שהוא החמיר אותם .
מצאתי את עצמי במערבולת רגשית הזויה , פצוע, וכואב מדמם מכל כיוון , גיליתי שהאהבה הזאת אליי היא סוג של אשליה הזויה שפיתחתי , זה רק אני שאוהב , היא ויתרה עליי בגלל נוחות ושיקולים כלכליים , אני לא יכולה להרגיז את ההורים שוב אמרה , אני לא רוצה להעיר את המתים , אני לא מבין אותה יותר , אבל לא שופט .
החלטתי שלמרות הכאב , והאהבה , צריך לשים סוף לדברים בצורה הגיונית .
אני מנסה להשתחרר ממנה אבל זה לא פשוט , הרגשות שלי חזקים , היא יודעת את זה ומנצלת את זה , פשוט סחטנות רגשית חזקה
אני יכול להגיד בפה מלא שהיא היחידה שיכלה להוריד אותי על ארבע , בנות אחרות אף פעם לא היו משמעותיות בעיניי , תמיד זה היה סתם לא משמעותי.
המצב הזה פשוט כבר לא הגיוני , אני נסחט רגשית , מצד אחד אני הכי שולט בהכל , מצד שני יש לה סוג של שליטה על הרגשות שלי , ואני לא יכול לעשות עם זה כלום .
בכל מקרה החלטתי לעשות קצת סדר בבלאגן ואני מקווה שגם אצליח , כי היא מקשה על העניין והורים בטח לא מקלים ראש
רוצה להפסיק להזות , רוצה לחיות .
לא רוצה לכאוב אותה יותר , מעדיף לאהוב אותה , אבל מוכן להתפשר על זיכרון של אהבה מטורפת חזקה ומוחמצת . נו רואים זה תמיד יכאב , מה לעשות אני מניח שהכאב יידעך עם הזמן , ויישאר רק הזיכרון .
אני מניח שהיא לא קוראת את זה , וגם אם כן , אני רק רוצה להגיד אני אוהב, אבל לא יכול יותר לכאוב .
גם לא רוצה לחכות, ולשים את החיים שלי בהמתנה בזמן שאת חיה את שלך , גם אם תגידי שאילו לא חיים , את בחרת אותם , ואת לא מתכוונת לעשות כלום למען האהבה , הנוחות חשובה לך יותר .
אני אוהב לנצח נצחים.
ולהורים שלה רק רציתי להגיד , אני מרחם עליכם , כסף לא קונה הכל בחיים , תכירו את הבת שלכם ואת שאר הילדים שלכם , תתקרבו אליהם אל תקנו אותם בכסף , אהבה לא הרגה אף אחד.
ולכל מי שקרא את זה רציתי להגיד אהבה זה דבר טוב עד שהוא נהיה רע.

לפני 15 שנים. 5 במאי 2009 בשעה 23:54

שלום לכולם ונעים מאוד !
יש לי איזה סיפור הזוי והייתי חייב לכתוב אותו איפה שהוא, וחשבתי שכאן הכי מתאים לי כי אני אחד מכם, אולי פחות פעיל אבל אחד מכם .
הכרתי בחורה לפני כמה שנים והיא הפכה את עולמי הקסום להזיה מטורפת של כאב.
הכל התחיל במקום מרוחק בצפון הארץ, אני העתקתי את מקום מגורי שהיה בדרום הרחוק של הארץ לצפון בגלל העבודה כמובן .
באותו היום הייתה שמש סתיו חמימה ומלטפת יצאתי לי למקום עבודתי כשחיוך על פניי והרגשת התרוממות בליבי, איך שהוא הרגשתי שזה הולך להיות יום חשוב בחיי .
הגעתי למקום עבודתי החדש ערכו לכבודי קבלת פנים חמימה, הרמנו כוסית קפה אכלנו עוגה טעימה שאחת העובדות הכינה לכבוד הגעתי ,צחקנו , התוודענו אחד לשני ולשלישי , ופרשנו כל אחד לעיסוקו , לאחר מספר שעות יצאתי להפסקת סיגריה , ושם פגשתי אישה נחמדה דיברנו קצת חייכנו , עישנו סיגריה וחזרנו לעיסוקינו , מאז אותה הפסקת סיגריה הקפדנו להיפגש באופן יום יומי להפסקות סיגריה וקפה ביחד, ולאט לאט הכרנו והפכנו להיות חברים טובים , היא סיפרה לי על ילדיה ובעלה, ורצתה שבהזדמנות אקפוץ לארוחת שישי ואכיר את חבורתה בה התגאתה כל כך.
עבר קצת זמן ועדיין לא קפצתי אבל החברות בנינו התהדקה ונוצרה פתיחות גדולה יותר , היא סיפרה לי כמה לא טוב לה עם בעלה , ושהילדה הגדולה שלה היא פשוט בעייתית , ועוד דברים כאלה ואחרים חלקם קשים יותר חלקם פחות
לאחר כתקופה של מספר חודשים וחברות ממש חזקה שהתפתחה בנינו , החלטתי סוף סוף להגיע לביתה (חשוב לי לציין שהיא אישה מאוד עשירה ) הגעתי לביתה , חסר דופק נכנסתי לביתה (כשנכנסים לכזה בית לא מבינים למה היא עובדת איפה שהיא עובדת) התיישבתי על הספה , בעלה חייך אליי חיוך זדוני ואמר שמעתי עליך הרבה (קרץ לי עין ) אשתי מאוד מחבבת אותך אמר ... כן אנחנו חברים טובים אמרתי אשתך היא אדם מדהים , הוספתי במבוכה .
השיחה קלחה ואני השתחררתי קצת יותר , לאחר הארוחה המשגעת , הזמין אותי בעלה לכוסית ויסקי במרפסת לשיחת גברים קלה ,
יצאנו למרפסת ואז הוא אמר : אני חושב שאתה יכול לעזור לי ...שאלתי איך? ואז הוא אמר הבת הגדולה מאמללת לנו את החיים צריך לרסן אותה קצת שתלמד משו שיצא ממנה משו בחיים האלה, היא מסתובבת עם ארחי פרחי , ומעשנת סמים כל היום .
התחלנו לדבר בטלפון נהיינו חברים ממש טובים , הייתי פוקד את ביתם די הרבה , יום אחד הוא אמר לי תבוא אנחנו חייבים לדבר , אז הגעתי
ישבנו בחוץ כהרגלנו , על כוסית ויסקי , ואז הוא אמר שמע אני איש עשיר יש לי אדמות וכסף , לא חסר לי כלום , אני אעזור לך הרבה בחיים , אם תעזור לי ... שאלתי במה אוכל לעזור לך , ואז הוא אמר שמע נמאס לי לחיות ככה אני צריך לעשות משו בקשר לחיים שלי ,
שאלתי איך זה קשור אליי ? והוא אמר לי שהוא רוצה שכשהבת שלו תחזור מחו"ל, אני אפריד בינה לבין החבר שלה , ואתחיל לרסן אותה קצת , אמרתי וזה ישנה לך את החיים , ואז הוא אמר לי שמע אני יודע שהבית שלך קטן מידי , תן לי לעזור לך ואתן לך דירה גדולה יותר ככה כדי לגמול לך על העזרה , אמרתי לו שמע תן לי לישון על זה נדבר מחר
למחרת נפגשנו כהרגלינו ואז הוא אמר שהוא רוצה שנלך לראות את הדירה , נסענו והגענו למקום פסטורלי ברמות חלומיות , החצר מדושנת בעצים וירוק מכל פינה , הבפנים היה פשוט פנטזיה , הבית החלומי שכל אחד מבקש לעצמו עם אח פנימית בסלון 2 חדרי שינה גדולים ומרווחים , ומטבח כפרי מאובזר שעושה חשק לבשל , מייד לחצנו ידיים קיבלתי את מפתחות הדירה , ותוך ימים ספורים עברתי לגור שם ,
שחכתי לציין שאני בחור צעיר בשנות ה30 לחיי נראה טוב עם בייבי פייס שכיף להסתכל עליהם (ככה תמיד אומרים לי )בכל מקרה שכמו שאתם מבינים הפכנו להיות משפחה אחת אני והם , אני והאישה המשכנו להתחבר , ואז יום אחד בלילה קיבלתי טלפון ממנה , היא התנצלה על השעה ואמרה שרע לה , אם היא יכולה לבוא לדבר איתי קצת , כמובן שמייד הסכמתי .
לא עברו 10 דקות , ונשמעה דפיקה בדלת , נכנסה קצת בהתרגשות אמרה שנמאס לה ממנו (הבעל שלה ) הוא משעמם ולא יצירתי , היא סיפרה שהוא אימפוטנט ... ועוד כל מיני , בכתה קצת ...אני חיבקתי ...והיא כמו חתולה הניחה את ראשה בחיקי , נשקתי על שפתיה , ואז אמרה לי אני יודעת על ההסדר שיש לך עם בעלי לגבי הילדה הגדולה , בעוד יומיים היא חוזרת , אני יודע אמרתי , ואז היא אמרה אתם תמותו אחד על השניה , יש לכם אותו הראש אתם תסתדרו אני בטוחה , אני מקווה , עניתי .
ואם הוא יבקש ממך לעשות הסדר עליי אתה תסכים ? מה זאת אומרת , שאלתי אותה , והיא ענתה אם הוא יירצה להזיז אותי מהדרך שלו, אתה גם תעזור לו , מה הוא קונה אותך בכסף שלו , אמרה .
את השתגעת אמרתי לה אנחנו חברים והוא אוהב אותך למה שיירצה לפגוע בך , חכה אתה עוד לא מכיר אותו , הוא מעוות לגמרי .
שתינו עוד קפה , ואז היא הלכה , נפגשנו למחרת בעבודה , רק שהפעם היה בה משו קצת שונה , אולי המבט הפך לחשדני , בצהריים קיבלתי טלפון מבעלה שאמר שהיום עושים כמה חברים על האש ושהוא רוצה שנלך ביחד יש לנו על מה לדבר , כיוון שלא היה משו יותר מעניין לעשות , השבתי לחיוב .
נפגשנו בערב ונסענו אני והוא לבית החברים , בדרך הוא שוב סיפר לי כמה נמאס לו ממנה , היא משעממת , לא חיה יותר ,
ואני רוצה לחיות אמר לי בחיוך רחב , אתה מבין אותי אמר לחיות.
אולי נביא את אחד החברים הצעירים שלך , אתה יודע אמר לי אולי זה ייגרה אותי לראות אותה עם משהו אחר , אולי אני ארגיש משהו שוב אליה , אני קצת נבהלתי לאחר השיחה שהייתה לי איתה אתמול ולאור השיחה היום , פתאום הבנתי שמשהו לא טוב קורה .
הפעם השכר יהיה יותר גבוה מהקודם אמר לי , תקבל שני דונם אדמה , אם גם נצלם אותה עם הגבר הזה במיטה .
בקושי רב הצלחתי להסתיר את תדהמתי מהאיש , מחר בתי הגדולה חוזרת , אמר לי , בוא נתחיל איתה , נעבור לאמא בהמשך , כשצחוק מרושע בוקע מגרונו ... הגענו לערב המיוחל , ואני שלא כתמול שלשום הייתי שקט וכונס בעצמי , בדרך חזרה הבייתה דיברנו עוד קצת ואז הוא אמר . לכל דבר יש מחיר , אני הצעתי את שלי , תחשוב על זה , הוא אמר זאת דרך מצויינת להתקדם בחיים.
הגנו הבייתה ירדתי בדירתי שפתאום נראתה פחות יפה ויותר מפחידה.
נשכבתי על מיטתי כולי מחשבות על מה הלאה , ואיך אני מסתכל לה בעיניים מעכשיו , מה אגיד לה שאני הולך למכור את נשמתי לשטן ,
בבוקר של אותו היום היא כמובן לא הגיעה לעבודה , כי בתה הגדולה מגיעה היום ,
הוזמנתי לארוחת הערב המשפחתית שבה כמובן אכיר את הבת , הגעתי לביתם קצת באיחור , עצרתי קניתי פרחים לכבוד שובה של הילדה,
כשנכנסתי פנימה , נתקלו עניי בעיניים הכי יפות שראיתי מעודי , היצור היפה ביותר בייקום ישב מולי , הייתי המום , זאת הילדה הגדולה שלי , תכיר הציגו אותנו בשמות , ואז אמרה לי היפה בנשים...יואו כמה שמעתי עליך כל הטיול טחנו לי את הראש שאני חייבת להכיר אותך, נו אמרתי היה שווה , וואווווו אמרה , לגמרי שווה , וחיוך קטן וערמומי על שפתיה, כמו אבא שלה חשבתי לעצמי .
החבר שלה ישב שם עם פרצוף מבועס על ההיכרות החדשה , האמת שהוא הכי פחות עניין אותי .
בקיצור נפגשנו למחרת נסענו יחד לאיזור המרכז לברר משו לגבי לימודים לשנינו , וכל אותו היום בילינו ביחד והיה מ-ד-ה-י-ם התחברנו כאילו אנחנו מכירים שנים .
חזרנו לקראת ערב הבייתה היא אמרה שהיא הולכת להתקלח ותבוא שוב , כשחזרה התחלנו לשתות וצחקנו ושתינו , ואז היא סיפרה לי שהיא גמרה עם החבר שלה היום באס.אם.אס והיא רוצה לבלות קצת זמן איתי אם זה בסדר מבחינתי , אור אדום נדלק מעל ראשי , ואמרתי לה ברור אני כאן מתי שצריך , המשכנו לשתות עד אובדן חושים , ואז הצעתי לה לישון אצלי ....בחיוך מלא סטלה הסכימה והלכה לחדר , הלכתי אחריה , נשכבנו על המיטה והתחלנו להתנשק , ואז היא עצרה ואמרה לי אני דו מינית , ואתה גם נכון , כן אמרתי למה את שואלת , סתם אני מרגישה אותך אמרה , אני יודעת שיהיה לנו טוב ביחד .
הייתי קצת מופתע אבל בסדר זרמתי איתה לסקס מטורף שארך עד לפנות בוקר .
למחרת התקשרו הוריה עצבניים במיוחד , איפה היא שאל אביה בטלפון , כאן אצלי ישנה עניתי , תעיר אותה שתחזור הבייתה מייד , אני עשיתי את מה שביקשת ממני לעשות אמרתי , לא , אתה לא , אמר לי , אנחנו עוד נסגור את העניינים בנינו , אמר , בנתיים שלח אותה הבייתה מייד .
מהההההה אמרתי לא מאמין למשדמע אוזניי , על מה אתה מדבר אמרתי , ביקשת שאפריד אותה מהחבר ואקח אותה ללמוד , זה בדיוק מה שעשיתי , לפחות התחלתי , החבר אננו , לימודים באופק , מה אתה רוצה שאלתי , שתשלח את בתי הבייתה ומייד , ענה .
הימים הבאים היו קשים היא רצתה להיפגש , הם אסרו זאת , התחיל בלאגן מטורף , אמרו לה שאם היא איתי אז אין לה משפחה , היא צריכה לבחור , היא בחרה בי.
אמא שלה בשיחות טלפון סיפרה לה שהתנשקנו ושאני גם הייתי איתה , למזלי הגדול שעה לפני הטלפון סיפרתי לה על ההסכם הקטן שהיה לי עם אביה לגביה , והיא אמרה שהיא לא מתפלאת הם חולי שליטה ההורים שלי , אמרה ,
אחרי הטלפון מאמא הסתכלה עליי בעניים שונאות ואמרה , יכול להיות שהיית גם עם אמא שלי , לא אמרתי ממש לא ואז סיפרתי לה את מה שקרה עם אמא ואת הנשיקה על השפתיים וזה כל מה שהיה .
טוב היא אמרה אני מאמינה לך , אבל אבא שלי רוצה להרוג אותך , מהההההה אמרתי למה ?
כי אמא ספרה לו שהיה בניכם קטע , אבל זה לא נכון צעקתי , לא נכון לא היה כלום , אנחנו חברים הוא צריך לסמוך עליי, ובכלל חשבתי לעצמי אחרי כל הבקשות שלו זה הזוי שהוא כועס עליי הרי הוא ביקש שאביא חבר צעיר שלי ,
לא הבנתי מה קורה והמצב הלך והסתבך , ברחנו לחיות ביחד כי המצב היה בלתי נסבל , גררו אותנו לבתי משפט , שרפו לנו את הבית, פרצו , הרביצו ומה לא , אז החלטנו לעזוב שם ביחד, לפני שייקרה אסון .

אני אמשיך ביום אחר כי כבר מאוחר ממש ...