לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זיגזג

בפסק זמן בלתי מוגבל
לפני 14 שנים. 20 ביולי 2009 בשעה 23:24

מהמוסיקה אהבתי הגדולה. פגשתי את עודי בסשן כלי הקשה שהעביר בכיתות של הבנים. הייתי כבר רגל אחת בחוץ מנישואים מחורבנים לאדם שחזר בתשובה באותה התקופה ושלא החשבתי כחברי.צהריי של מוסיקה ענו מצויין על הצורך שלי בקצת מזור לנשמה. איך שתפסתי כמה מכלי ההקשה ונכנסתי לדרייב-הוא קלט שיש עם מי לדבר.עשינו שם סשן מצויין בהשתתפות הורים וילדים - אבל בינינו התפתח דיאלוג צלילי ברור.בסוף השעור הוא פנה אלי והזמין אותי לסדנאות אלתורים ושירה מדיטטיבית שמעביר עם שותפה.

אין דרך לתאר את הסדנא הזאת למי שלא היה שם - המעט שניתן לתיאור הוא שהיינו גרעין חזק של אנשים יוצרים בהנהגתו של גאון מוסיקלי - דובר להתחיל לצאת בסבב הופעות ולהוציא חמרים משותפים.ואני, לאט ובטוח התאהבתי ... כלום לא קרה - רשמית הייתי נשואה על אף שהחלתי בהליכים,ולמרבה האירוניה עודי היה בהליכי חזרה בתשובה גם הוא וצעיר ממני בעשר שנים, אבל הוא הבין,לא יכולתי להסתיר את שקורה לי.הבחור נבהל, פירק הכל והסדנא שבקה.
מדי פעם נפגשנו פה ושם באירועי מוסיקה,אבל לרוב שמעתי עליו מגורם שלישי - הוא מאוהב הוא מתחתן הוא נבהל ומבטל, וכך בערך פעמיים שלוש ובכל פעם עם מישהי אחרת.

לפני כמה זמן הפתיע אותי בבקשה שאשלח לו חמרים שלי לתקליט חדש שרוצה להלחין....לא עבר זמן רב ועברנו להתכתבות קבועה במיילים.שוב עמד להתחתן, ואני מחזיקה חזק, מספרת לו על המתרחש איתי כולל אינפורמציה לגבי תחושותי המתהוות אל השרינק שלי. בתשובת בזק הזכיר לי שמשהו דומה התרחש בינינו - ושיש מצב שנדבר על זה בטלפון.

למרבית ההפתעה התוודה לפני בשיחה מרגשת, שכל השנים האלו לא השתחרר מרגשות עזים לגבי
ושהבריחה שלו היתה מכוונת- חשב שהוא הגורם לקרע ביני לבין האקס שלי.עוד ביקש, שאשחרר אותו וישחרר אותי במיילים שנכתוב - כי אינו מסוגל להמשיך הלאה בחייו ולבנות משפחה- כל עוד אוחזים ממרחק אחד בשניה.

רציתי כל כך לשחרר ורציתי כל כך להחזיק...

כתבתי לו שמשחררת אותו מתוך אהבתי אליו, אך לא יכולה להתעלם מכך שרק אלמנט הזמן יעזור לי בהשתחררות סופית.
לאחר מספר ימים כתב שנפרד מחברתו.שוב דברנו בטלפון...הסכמנו שלא נפגש אם הכוונה לשחרר,אני עוד ניסיתי לשכנע אותו להגיע ולממש את הפנטסיה לפחות חד -פעמי, והבחור בצור כסלע אבל רומז שאת תשוקתנו הגדולה אפשר לממש גם בדרכים אחרות....תוך רגע הגענו לסיטואציה הבלתי אפשרית ביותר שיכולתי להעלות על הדעת במיוחד עם אישיות כשלו. ראו - אתם לא מכירים
אותו - אבל האיש באמת - 'נקי' בנשמתו וישר לבב....עשינו שם סקס און ליין בטלפון כפי שמעולם לא עשיתי(היה לי נסיון חד -פעמי בנושא), השיחה הסתיימה.
למחרת כתבתי לו שזו היתה אחת הסיטואציות ההזויות שעברתי בחיי- הוא השיב שגם הוא קם והביט על עצמו במראה- לא מאמין.

שוב כתבנו שבועות שחרור למיניהן- ושוב טלפון.השיחה לא זרמה , הדיבור היה שטחי והסקס היה מבחיל גם מרחוק.....

למחרת כתבתי לו שכנראה היינו צריכים למקום שבו נגעל מהסיטואציה בכדי שבאמת נוכל לשחרר.
הוא ענה לי שגם הוא מבואס מהעניין ובכך נגמר.
אין עוד, אין שיתוף ביצירה ואין אהבה, שלא לדבר על ידידות שהוחמצה.

סהרורית התחלתי לחפש משהו שימלא את החסר. פתאום נהייתי שרלילה, אחרי 15 שנות יובש בזוגיות מייאשת. שום דבר לא ענה לי על הצורך הדחוף הזה - או כפי שאומר לי ידידי הטוב אותו ציטטתי בסיטואציה אחרת- יכול להיות שהזין ממלא לך את הבור הפיסי, אבל אין מצב שימלא את הבור בנשמה...

רבותי, הגעתי לכאן כי יודעת את שנשמתי זקוקה לו. הפנטסיה של יחסי השליטה תופסת מקום בנשמתי כבר שנים רבות. מי שקרא את שכתבתי, או שהתכתב איתי לפעמים - יודע שמעדתי בחיפושי אחר המלא.רוצה להגיד- פרושה לפניכם מתוכי כלפי חוץ - ובכך משחררת - הפעם באופן מוחלט - התפסות ואחיזה בכל שמיותר.מוזר להגיע במקום הזה לשחרור רוחני, מצד שני - האין זה המקום הראוי להגיע ממנו אל תובנות מדוייקות בידיעה שאין כזב באשר לסיבות שהביאו אותנו לכאן?

בודק - החומר והרוח קשורים והדוקים יחד
כך שגם השיחרור הרוחני
יכול לנבוע ממקום
שעל פניו נראה כטובל בתוככי החומר
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י