לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חריקת הקפיצים

לפני 12 שנים. 1 באוקטובר 2011 בשעה 15:21

--------------------------------------
אם מישהו רוצה לשרת אותי, ניתן ליצור איתי קשר באטרף, בפרופיל 'שולט_משעבד'.

--------------------------------------

הספרייה תמיד הייתה מלאה בתקופת המבחנים, והיום לא היה שונה. ישבנו ולמדנו, כמו בשבועות הרבים שלפני כן. אך שלא כמו בדרך כלל, המבחן הזה נראה מאוד קשה, וכמות החומר גדולה יותר. הבטתי בשעון, והבנתי שכבר חמש בערב.
"עוד יום שבו לא נצא מכאן לפני עשר בלילה." חשבתי לעצמי.
הוצאתי את הפלאפון ושלחתי לו הודעה: 'בוא למצוץ לי במכללה עכשיו.'
הוא, זה עבד שמאוד אהב למצוץ לי, שגר ליד המכללה שלמדתי בה. בדרך כלל הייתי הולך לדירה שלו, ומקבל גם עיסוי על הדרך. אבל היום רציתי לפרוק קצת מתחים, ולחזור ללמוד.
'איפה ניפגש?' הוא ענה.
'שירותים בבניין X, תא פינתי. סגור את מכסה האסלה, שב עליו עם פה פתוח. שלח לי הודעה כשאתה שם.'
המשכתי לשבת בסיפרייה עם קבוצת הלמידה. ניסיתי להמשיך ללמוד, אבל הראש שלי ברח כל הזמן למחשבות על איך אני הולך להשתמש בו.
'אני פה, אדוני' הטלפון שלי זימזם.
"אני אחזור עוד מעט" הודעתי לקבוצה ויצאתי.

נכנסתי לשירותים. מול המשתנה עמד מישהו והשתין. נראה היה שהתאים האחרים ריקים. נכנסתי לתא הפינתי. הוא ישב על האסלה כמו שאמרתי לו, וכשניכנסתי הוא פתח את הפה. נעלתי את הדלת מאחורי, ופתחתי את הריץ' רץ' של הג'ינס. הוצאתי את הזין שלי, משימה לא קלה בהתחשב בכמה שהוא התקשה בזמן שהלכתי לכאן, ודחפתי אותו לפה שלו.
נתתי לו כמה שניות ללקק לי את הראש, ולמצוץ באיטיות. לאחר, תפסתי את הראש שלו בשתי ידיים ודחפתי את הזין עד שהרגשתי את הכניסה לגרון שלו. הוא אף פעם לא ידע לבלוע אותו, אבל זה יצטרך להספיק. הוצאתי את הזין כמעט עד הסוף, ודחפתי אותו חזרה פנימה בכל הכוח. זיינתי לו ככה את הפנים מספר דקות, לאחר מכן יצאתי ממנו וסטרתי לו עם הזין. דחפתי את הביצים שלי לפה שלו, ושמתי את יד ימין שלו על הזין שלי, שיאונן לי בנתיים.
הוא מצץ וליקק לי את הביצים. ליקק מתחתיהן ומעליהן, לקח ביצה אחת בפיו, ומצץ אותו, ואז חזר על הפעולה עם הביצה השנייה.
שלפתי את הביצים שלי מהפה שלו, ודחפתי את הזין. זיינתי לו את הגרון חזק ומהר. בשלב מסויים הרמתי את הראש בהנאה, וקלטתי שמישהו מסתכל עלינו מלמעלה. הוא כנראה עמד על האסלה, ומסתכל מעל קירות העץ שמפרידים בין התאים.
הוא נראה היה מהופנט מהמציצה, ולקח לו רגע להבין שאני מסתכל עליו. המשכתי לזיין לעבד את הגרון וחייכתי למציצן, שלא יבהל. אבל הוא קפץ מהאסלה, שמעתי אותו מסתבך עם המכנסיים של עצמו, ורץ החוצה.

המשכתי לזיין לעבד את הפנים כל הזמן הזה. החזקתי לו את הראש חזק, והגברתי את הקצב, עד שהרגשתי שאני משפריץ לו עמוד בפה. נשארתי בפנים עוד קצת, עד שהוא סיים לבלוע. אחר כך יצאתי לו מהפה, נתתי לו סטירה ידידותית עם הזין, הכנסתי אותו חזרה למכנסיים ויצאתי.

חזרתי לספרייה והמשכתי ללמוד באותו ערב, רגוע ומרוכז הרבה יותר.
את המציצן לא יצא לראות שוב, אולי הוא ברח כל פעם שהוא ראה אותי מתקרב...

Slave69 - היתי רוצה שתשלך לי גם הודעה כזו!!!
לפני 11 שנים
Slave69 - היתי רוצה שתשלך לי גם הודעה כזו!!!
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י